Оқушыларға - “Ахмет Байтұрсынұлы атындағы №7 жалпы білім беретін лицей орта мектебі'' мкм https://7-talgar.mektebi.kz/ ru Оқушыларға - “Ахмет Байтұрсынұлы атындағы №7 жалпы білім беретін лицей орта мектебі'' мкм DataLife Engine Облыстық шахмат жарысы https://7-talgar.mektebi.kz/oushylara/oushylar-zhetstkter/358-oblysty-shahmat-zharysy.html https://7-talgar.mektebi.kz/oushylara/oushylar-zhetstkter/358-oblysty-shahmat-zharysy.html             25-29 желтоксанында өткен Алматы облысы шахмат жарысында командалық ойында Талгар ауданы 1 ші орынга.
            4в сынып оқушысы Ақылбек Каусар облыстық шахмат жарысынан 3 орын иеленді. Жетекшілері Беков Олжас, Капанов Еламан. Шәкірттеріміз биіктерді бағындыра берсін!

]]>
            25-29 желтоксанында өткен Алматы облысы шахмат жарысында командалық ойында Талгар ауданы 1 ші орынга.
            4в сынып оқушысы Ақылбек Каусар облыстық шахмат жарысынан 3 орын иеленді. Жетекшілері Беков Олжас, Капанов Еламан. Шәкірттеріміз биіктерді бағындыра берсін!

]]>
admin Mon, 29 Jan 2024 10:18:59 +0600
Халықаралық “Пони” байқауы https://7-talgar.mektebi.kz/oushylara/oushylar-zhetstkter/365-halyaraly-poni-bajauy.html https://7-talgar.mektebi.kz/oushylara/oushylar-zhetstkter/365-halyaraly-poni-bajauy.html       Жүлделі II орын  7 оқушы:  (Бақытнұр Бағым, Марат Уәлихан , Жексенбай Қызжібек, Нұрбол Абылайхан, Жиенбай Кәусар, Даулет Дарменияр, Дүнгенбай Айсұлтан)     
       Жүлделі ||| орын  8 оқушы: (Әлік Ибраһим, Омирхан Сырым, Умбетова Сафия, Даулетбек Жания, Салават Абылай, Дауренқызы Аяла, Мухамеджан Адина, Сабыржан Айерке).  Сынып жетекшісі: Юсупова Макпал Ришатовна

]]>
      Жүлделі II орын  7 оқушы:  (Бақытнұр Бағым, Марат Уәлихан , Жексенбай Қызжібек, Нұрбол Абылайхан, Жиенбай Кәусар, Даулет Дарменияр, Дүнгенбай Айсұлтан)     
       Жүлделі ||| орын  8 оқушы: (Әлік Ибраһим, Омирхан Сырым, Умбетова Сафия, Даулетбек Жания, Салават Абылай, Дауренқызы Аяла, Мухамеджан Адина, Сабыржан Айерке).  Сынып жетекшісі: Юсупова Макпал Ришатовна

]]>
admin Fri, 12 Jan 2024 13:06:46 +0600
"Талғар ауданының полиция басқармасының КУБОГЫ-2024" аймақтық футбол жарысы https://7-talgar.mektebi.kz/oushylara/oushylar-zhetstkter/366-talar-audanyny-policija-basarmasyny-kubogy-2024-ajmaty-futbol-zharysy.html https://7-talgar.mektebi.kz/oushylara/oushylar-zhetstkter/366-talar-audanyny-policija-basarmasyny-kubogy-2024-ajmaty-futbol-zharysy.html

]]>


]]>
admin Sat, 06 Jan 2024 13:09:51 +0600
"Алтын доп" лигасының І-ші кезеңі https://7-talgar.mektebi.kz/oushylara/oushylar-zhetstkter/357-altyn-dop-ligasyny-sh-keze.html https://7-talgar.mektebi.kz/oushylara/oushylar-zhetstkter/357-altyn-dop-ligasyny-sh-keze.html Мектебіміздің оқушылары: 9-11 сынып қыздар командасы - 1-орын
                                9-11 сынып ұлдар камандасы 3-орын
                                6-сынып қыздар командасы жүлделі 2-ші орынмен аяқтап сйлық, медаль, грамоталармен марапатталды.
          Марапаттау рәсіміне Ауданымыздың Бұқаралық спортты дамыту орталығының директоры Жандос Аянбек мырза және директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары Лэззат Қырғызбайқызы қатысты. Баскетбол үйірмесінің жаттықтырушы мұғалімі Нағметов Бақытбек









]]>
Мектебіміздің оқушылары: 9-11 сынып қыздар командасы - 1-орын
                                9-11 сынып ұлдар камандасы 3-орын
                                6-сынып қыздар командасы жүлделі 2-ші орынмен аяқтап сйлық, медаль, грамоталармен марапатталды.
          Марапаттау рәсіміне Ауданымыздың Бұқаралық спортты дамыту орталығының директоры Жандос Аянбек мырза және директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары Лэззат Қырғызбайқызы қатысты. Баскетбол үйірмесінің жаттықтырушы мұғалімі Нағметов Бақытбек









]]>
admin Fri, 29 Dec 2023 10:12:39 +0600
Оқушы жетістіктері https://7-talgar.mektebi.kz/oushylara/oushylar-zhetstkter/330-oushy-zhetstkter.html https://7-talgar.mektebi.kz/oushylara/oushylar-zhetstkter/330-oushy-zhetstkter.html
Салават Мерей 10.06.2016 ж джиу-джитсу греплинг еркін күреске 5 жасынан қатысады.
2022 жыл Абу Даби қалысында халықаралық деңгейде өткен жарыста 2 орын 2023 жылы 1 орын иеленді!   
2023 ж Абу Даби қаласында  орын иеленіп , әлем чемпионы атанды.  Облыстық, республикалық, халықаралық жарыстардан 10-нан аса медальмен марапатталған! 
      Мерей де Абылай да мектепте өте алғыр, өз істеріне ұқыпты, білмегендерін білгенше асығатын және өз істеріне жауапкершілікпен қарайтын белсенді оқушылар.  Берілген тапсырмаларды тыңғылықты атқарады





]]>

Салават Мерей 10.06.2016 ж джиу-джитсу греплинг еркін күреске 5 жасынан қатысады.
2022 жыл Абу Даби қалысында халықаралық деңгейде өткен жарыста 2 орын 2023 жылы 1 орын иеленді!   
2023 ж Абу Даби қаласында  орын иеленіп , әлем чемпионы атанды.  Облыстық, республикалық, халықаралық жарыстардан 10-нан аса медальмен марапатталған! 
      Мерей де Абылай да мектепте өте алғыр, өз істеріне ұқыпты, білмегендерін білгенше асығатын және өз істеріне жауапкершілікпен қарайтын белсенді оқушылар.  Берілген тапсырмаларды тыңғылықты атқарады





]]>
admin Mon, 06 Nov 2023 17:55:35 +0600
Талғар аудандық прокуратура қызметкерлері Нұрсұлтан Бешенов, КДН маманы Айгерім Бакытовна және қала әкімшілігі бойынша балаларды қорғау бөлімінен Райгүл Дүйсенқызымен кездесу https://7-talgar.mektebi.kz/oushylara/353-talar-audandy-prokuratura-yzmetkerler-nrsltan-beshenov-kdn-mamany-ajgerm-bakytovna-zhne-ala-kmshlg-bojynsha-balalardy-orau-blmnen-rajgl-djsenyzymen-kezdesu.html https://7-talgar.mektebi.kz/oushylara/353-talar-audandy-prokuratura-yzmetkerler-nrsltan-beshenov-kdn-mamany-ajgerm-bakytovna-zhne-ala-kmshlg-bojynsha-balalardy-orau-blmnen-rajgl-djsenyzymen-kezdesu.html
        Бүгін  19.09.2023 жылыТалғар қаласындағы А.Байтұрсынұлы атындағы №7 мектеп лицейінде Талғар аудандық прокуратура қызметкерлері  Нұрсұлтан Бешенов, КДН маманы Айгерім Бакытовна және қала  әкімшілігі бойынша балаларды қорғау бөлімінен Райгүл Дүйсенқызының қатысуымен «Мектептегі зорлық-зомбылықпен қалай күресу керек?  және  буллингтің алдын алу тақырыбында түсіндірме жиыны өтті.
        Буллинг – қазіргі күні кеңінен қолданылып жүрген термин. Ол қорқыту, біреуді кемсітіп, намысына тиетін сөздер айту мағынасын білдіреді.
Күш көрсету немесе агрессия арқылы адамның өзгені қорлауы, одан үстем, мықты екенін дәлелдеп, әлімжеттік көрсету әрекеттерін буллинг жасаушы өзінің мықты екенін дәлелдеу үшін жасайды. 
           Сөзбен, күшпен қорқыту – ол буллинг
Буллингтің түрі көп. Мысалы, қазіргі күні бірнеше түрін жиі естіп жүрміз. Олар: сөзбен, күшпен қорқыту. Көп жағдайда сөз арқылы әлімжеттік көрсетіп алып, соңы күшке ұласуы мүмкін. Бұл жалпылама айтқанда бір адамның екінші адамға үстемдік көрсетуі. Бір адамның екінші адамға күш көрсетуі жақсы емес
           Оқушылар арасындағы буллингтің себебі неде?
Мысалы, бір бала өзін мықты көрсеткісі келуі мүмкін. Сөйтіп ол екінші балаға үстемдік көрсеткісі келіп, жақтастарын жинап, балаға «байкот» жариялап, күш көрсетеді. Яғни мектептегі буллинг ол белгілі бір балаға бағытталады. Ол агрессия, қорқыту, мәжбүрлеу белгілері арқылы көрініс тауып жатады. Тіпті кейде мұғалімдер тарапынан жасырын түрде қорлау көрсеткен балалар жазалау түрінде буллингке ұшырауы мүмкін. Мектепте осындай кикілжіңге түскен балалар болса, мысалы, намысына тиетін сөздерді айтып жатқан балаларды ұстаздары байқап қалса, жеке түсіндіру жұмыстарын жүргізуге тырысып жатады. Тәрбие сабақтарында ата-анасына, баласының басқа бір балаға әлімжеттік көрсеткенін ескертіп жатады, - деп толықтырды ол.
          Жасөспірім мен буллинг
Қазіргі күні жасөспірімдер арасында буллинг белең алып бара жатыр. Жоғарыда айтқанымдай, жақтастары бір топқа жиналып алып, белгілі бір балаға мықты екендерін көрсеткісі келіп, түрлі әрекетке баруы мүмкін. Мысалы, зорлық-зомбылыққа жол беріп, ұруы мүмкін. Бұған әрине жол бермеу керек. Түсіндіру жұмыстарын жүргізген дұрыс. Оның заңсыз екенін айтып, балалар арасында ағартушылық іс-шараларын жиі өткізу керек. Яғни болған жағдайдың салдарымен күреспей, оның алдын алып, ондай жағдайлардың болдырмау жолдарын іздеу керек. Оқушы мұндай әрекеттердің бұрыс екенін түсінуі тиіс. Сол себепті зорлық-зомбылықтың соңы неге апаратынын ағартушылық жұмыстары арқылы түсіндіру қажет.
          Бала және қамқор ата-ана
Жасөспірімдік жаста агрессия пайда болады. Балалар өздерін мықты, күшті сезінгілері келеді. Екінші жағынан ата-ана сүйіспеншілігі мен қамқорлығы аз болуынан балалар өздеріне сенімді бола алмағандықтан әлімжеттікке тап болып жатады. Сондықтан отбасында бала мейірім, сүйіспеншілік, қамқорлық, сенімділік сезімдерін сезініп өссе, ол өзін кез келген ортада ұстай алады. Сенімсіз, әлсіз, әлжуаз, өз ойын айта алмаған жағдайда баланы басқалар басынып кетуі мүмкін. Сол себепті ата-аналарға айтарым, балаларға жақсы тәрбие беріп, сүйіспеншілікте өсірсе, бала кез келген жағдайдан өзін алып шыға алады.
Маман оқушылар арасындағы зорлық-зомбылықпен қалай күресуге болатынына тоқталды.
Мектепте ағартушылық жұмыспен көп айналысу керек. Ата-аналарға, ұстаздарға, оқушыларға зорлық-зомбылықтың  алдын алу үшін көптеген тәрбие сағатын өткізіп, үлкен іс-шаралар өткізу қажет. Сонымен қатар ата-аналардың әлеуметтік жағдайын зерттеп, олармен байланысты орнатқан жөн. Одан бөлек, баланың отбасындағы жағдайы қала екенін зерделеу керек. Сенім телефондары, сенім жәшіктері, мектептегі педагогикалық-психологиялық қызметтің жұмысын арттыру, одан бөлек, балалардың жан дүниесін түсінетін мамандардың бар екенін насихаттау қажет. Адамның құқығын таптамай, зорлық-зомбылыққа жол бермеу керек. Ол үшін ақпараттар көп айтылғаны дұрыс.
         Сақтықта қорлық жоқ. Психолог кеңесі
Түнгі уақытта көшеде жалғыз жүрмеу, танымайтын адамдармен әңгімелеспеу және онымен қараңғы адамдар жүрмейтін жерлерге бармай, күдікті жерлерден өзін аулақ ұстау керек. Егер тұрмыстық зорлық-зомбылық қаупі туып тұрса, сөмкесін, қажетті құжаттарын дайындап, үйден ертерек кетіп қалған абзал. Сондай-ақ үлкен адамдардан көмек сұрап, полиция қызметкерлеріне жүгіну керек. Балаларды зейінге, сақтыққа, қауіпті жағдайлардың алдын алуға үйрету керек. Үйде жалғыз болғанда бөтен адамдарды үйге кіргізбеу, бөгде адамның көлігіне отырмау, қыдырып жүргенде бейтаныс адамдардан тәтті сыйлықтар алмау қажет. Егер баласының мектепте жәбір көріп жүргенін ата-ана байқап қалса, онда ол баласымен әңгімелесіп, барлығын егжей-тегжейлі сұрауы керек. Сол сияқты мұғалімдер де алдында отырған барлық оқушыны назардан тыс қалдырмай, көңіл-күйі, тәртібі, сабаққа қалай қатысып отырғанына дейін бақылауы тиіс.
         Мұғалімге барлық баланы назарда ұстау қиын болса да, егер баланың бойынан күдікті әрекет байқаса, онымен жеке әңгімелесіп, мектеп психологына, сынып жетекшісіне жіберуі керек. Десе де  ең бастысы ата-ана баланың күнделікті күн тәртібін назарда ұстағаны жөн.
Балада барлығы жақсы болуы, бірақ көңіл-күйі болмауы мүмкін. Мектеп тек оқуға ынталандырып, дағды қалыптастырады. Менің ойымша, тәрбие отбасынан болуы керек. Ата-ана мектеп, мұғалім туралы жағымды сөздер айтса, бала сол мектептен жақсы білім, тәрбие алады. 
     Құрметті ата-ана, оқушылар, ұстаздар әр уақытта еліміз  тыныш, жас ұрпағымыз аман болсын.












]]>
        Бүгін  19.09.2023 жылыТалғар қаласындағы А.Байтұрсынұлы атындағы №7 мектеп лицейінде Талғар аудандық прокуратура қызметкерлері  Нұрсұлтан Бешенов, КДН маманы Айгерім Бакытовна және қала  әкімшілігі бойынша балаларды қорғау бөлімінен Райгүл Дүйсенқызының қатысуымен «Мектептегі зорлық-зомбылықпен қалай күресу керек?  және  буллингтің алдын алу тақырыбында түсіндірме жиыны өтті.
        Буллинг – қазіргі күні кеңінен қолданылып жүрген термин. Ол қорқыту, біреуді кемсітіп, намысына тиетін сөздер айту мағынасын білдіреді.
Күш көрсету немесе агрессия арқылы адамның өзгені қорлауы, одан үстем, мықты екенін дәлелдеп, әлімжеттік көрсету әрекеттерін буллинг жасаушы өзінің мықты екенін дәлелдеу үшін жасайды. 
           Сөзбен, күшпен қорқыту – ол буллинг
Буллингтің түрі көп. Мысалы, қазіргі күні бірнеше түрін жиі естіп жүрміз. Олар: сөзбен, күшпен қорқыту. Көп жағдайда сөз арқылы әлімжеттік көрсетіп алып, соңы күшке ұласуы мүмкін. Бұл жалпылама айтқанда бір адамның екінші адамға үстемдік көрсетуі. Бір адамның екінші адамға күш көрсетуі жақсы емес
           Оқушылар арасындағы буллингтің себебі неде?
Мысалы, бір бала өзін мықты көрсеткісі келуі мүмкін. Сөйтіп ол екінші балаға үстемдік көрсеткісі келіп, жақтастарын жинап, балаға «байкот» жариялап, күш көрсетеді. Яғни мектептегі буллинг ол белгілі бір балаға бағытталады. Ол агрессия, қорқыту, мәжбүрлеу белгілері арқылы көрініс тауып жатады. Тіпті кейде мұғалімдер тарапынан жасырын түрде қорлау көрсеткен балалар жазалау түрінде буллингке ұшырауы мүмкін. Мектепте осындай кикілжіңге түскен балалар болса, мысалы, намысына тиетін сөздерді айтып жатқан балаларды ұстаздары байқап қалса, жеке түсіндіру жұмыстарын жүргізуге тырысып жатады. Тәрбие сабақтарында ата-анасына, баласының басқа бір балаға әлімжеттік көрсеткенін ескертіп жатады, - деп толықтырды ол.
          Жасөспірім мен буллинг
Қазіргі күні жасөспірімдер арасында буллинг белең алып бара жатыр. Жоғарыда айтқанымдай, жақтастары бір топқа жиналып алып, белгілі бір балаға мықты екендерін көрсеткісі келіп, түрлі әрекетке баруы мүмкін. Мысалы, зорлық-зомбылыққа жол беріп, ұруы мүмкін. Бұған әрине жол бермеу керек. Түсіндіру жұмыстарын жүргізген дұрыс. Оның заңсыз екенін айтып, балалар арасында ағартушылық іс-шараларын жиі өткізу керек. Яғни болған жағдайдың салдарымен күреспей, оның алдын алып, ондай жағдайлардың болдырмау жолдарын іздеу керек. Оқушы мұндай әрекеттердің бұрыс екенін түсінуі тиіс. Сол себепті зорлық-зомбылықтың соңы неге апаратынын ағартушылық жұмыстары арқылы түсіндіру қажет.
          Бала және қамқор ата-ана
Жасөспірімдік жаста агрессия пайда болады. Балалар өздерін мықты, күшті сезінгілері келеді. Екінші жағынан ата-ана сүйіспеншілігі мен қамқорлығы аз болуынан балалар өздеріне сенімді бола алмағандықтан әлімжеттікке тап болып жатады. Сондықтан отбасында бала мейірім, сүйіспеншілік, қамқорлық, сенімділік сезімдерін сезініп өссе, ол өзін кез келген ортада ұстай алады. Сенімсіз, әлсіз, әлжуаз, өз ойын айта алмаған жағдайда баланы басқалар басынып кетуі мүмкін. Сол себепті ата-аналарға айтарым, балаларға жақсы тәрбие беріп, сүйіспеншілікте өсірсе, бала кез келген жағдайдан өзін алып шыға алады.
Маман оқушылар арасындағы зорлық-зомбылықпен қалай күресуге болатынына тоқталды.
Мектепте ағартушылық жұмыспен көп айналысу керек. Ата-аналарға, ұстаздарға, оқушыларға зорлық-зомбылықтың  алдын алу үшін көптеген тәрбие сағатын өткізіп, үлкен іс-шаралар өткізу қажет. Сонымен қатар ата-аналардың әлеуметтік жағдайын зерттеп, олармен байланысты орнатқан жөн. Одан бөлек, баланың отбасындағы жағдайы қала екенін зерделеу керек. Сенім телефондары, сенім жәшіктері, мектептегі педагогикалық-психологиялық қызметтің жұмысын арттыру, одан бөлек, балалардың жан дүниесін түсінетін мамандардың бар екенін насихаттау қажет. Адамның құқығын таптамай, зорлық-зомбылыққа жол бермеу керек. Ол үшін ақпараттар көп айтылғаны дұрыс.
         Сақтықта қорлық жоқ. Психолог кеңесі
Түнгі уақытта көшеде жалғыз жүрмеу, танымайтын адамдармен әңгімелеспеу және онымен қараңғы адамдар жүрмейтін жерлерге бармай, күдікті жерлерден өзін аулақ ұстау керек. Егер тұрмыстық зорлық-зомбылық қаупі туып тұрса, сөмкесін, қажетті құжаттарын дайындап, үйден ертерек кетіп қалған абзал. Сондай-ақ үлкен адамдардан көмек сұрап, полиция қызметкерлеріне жүгіну керек. Балаларды зейінге, сақтыққа, қауіпті жағдайлардың алдын алуға үйрету керек. Үйде жалғыз болғанда бөтен адамдарды үйге кіргізбеу, бөгде адамның көлігіне отырмау, қыдырып жүргенде бейтаныс адамдардан тәтті сыйлықтар алмау қажет. Егер баласының мектепте жәбір көріп жүргенін ата-ана байқап қалса, онда ол баласымен әңгімелесіп, барлығын егжей-тегжейлі сұрауы керек. Сол сияқты мұғалімдер де алдында отырған барлық оқушыны назардан тыс қалдырмай, көңіл-күйі, тәртібі, сабаққа қалай қатысып отырғанына дейін бақылауы тиіс.
         Мұғалімге барлық баланы назарда ұстау қиын болса да, егер баланың бойынан күдікті әрекет байқаса, онымен жеке әңгімелесіп, мектеп психологына, сынып жетекшісіне жіберуі керек. Десе де  ең бастысы ата-ана баланың күнделікті күн тәртібін назарда ұстағаны жөн.
Балада барлығы жақсы болуы, бірақ көңіл-күйі болмауы мүмкін. Мектеп тек оқуға ынталандырып, дағды қалыптастырады. Менің ойымша, тәрбие отбасынан болуы керек. Ата-ана мектеп, мұғалім туралы жағымды сөздер айтса, бала сол мектептен жақсы білім, тәрбие алады. 
     Құрметті ата-ана, оқушылар, ұстаздар әр уақытта еліміз  тыныш, жас ұрпағымыз аман болсын.












]]>
admin Tue, 19 Sep 2023 12:56:56 +0600
Сабақ кестесі 2023-2024 оқу жылы https://7-talgar.mektebi.kz/oushylara/saba-kestes/364-saba-kestes-2023-2024-ou-zhyly.html https://7-talgar.mektebi.kz/oushylara/saba-kestes/364-saba-kestes-2023-2024-ou-zhyly.html
]]>

]]>
admin Fri, 01 Sep 2023 12:51:08 +0600
Жаңа жыл, жаңа белес, жаңа арман https://7-talgar.mektebi.kz/oushylara/282-zhaa-zhyl-zhaa-beles-zhaa-arman.html https://7-talgar.mektebi.kz/oushylara/282-zhaa-zhyl-zhaa-beles-zhaa-arman.html Ұйымдастырушылар:   11 сынып оқушылары,  Қыстаубаева Гулнара,  Жусипова Гүлжазира
МДТІЖО:  С.  Әпсалямов,  Ш. Қаштай





]]>
Ұйымдастырушылар:   11 сынып оқушылары,  Қыстаубаева Гулнара,  Жусипова Гүлжазира
МДТІЖО:  С.  Әпсалямов,  Ш. Қаштай





]]>
admin Wed, 28 Dec 2022 17:10:00 +0600
Профориентация https://7-talgar.mektebi.kz/oushylara/proforientacijaly-kmek/259-proforientacija.html https://7-talgar.mektebi.kz/oushylara/proforientacijaly-kmek/259-proforientacija.html  Талғар ауданында кәсіптік бағдар берілуде
      Талғар қаласы №7мектепте «Өмірлік бағдар» жобасы аясында 9-11 сынып оқушылары мен NEET санатындағы жастарға кәсіптік бағдар беру мақсатында TEDx форматында кездесу өтуде. 





]]>
 Талғар ауданында кәсіптік бағдар берілуде
      Талғар қаласы №7мектепте «Өмірлік бағдар» жобасы аясында 9-11 сынып оқушылары мен NEET санатындағы жастарға кәсіптік бағдар беру мақсатында TEDx форматында кездесу өтуде. 





]]>
admin Thu, 14 Apr 2022 16:22:29 +0600
ЗОЖ кабинетімен өткізілген кездесу https://7-talgar.mektebi.kz/meroprijatija-prazdniki/245-zozh-kabinetmen-tkzlgen-kezdesu.html https://7-talgar.mektebi.kz/meroprijatija-prazdniki/245-zozh-kabinetmen-tkzlgen-kezdesu.html ЗОЖ кабинетімен өткізілген кездесу

       13 сәуір күні мектебімізде 9 сыныптар арасында  ШЖҚ «Талғар аудандық орталық аурухана»- мен «Жаман әдеттен сақтанайық!», "Жол-көлік жарақатының алдын алу", "Әр түрлі жарақаттар кезінде алғашқы медициналық көмек көрету" тақырыбында әңгіме сабағы өткізілді. Кездесуге ЗОЖ кабинетінің меңгерушісі, педагог валеолог Ақылбекова Айжан Махмутовна мен психолог Кусайнова Халия Бекеновна, мектептің тәрбие орынбасары Әпсалямов Сержан, педагог-ұйымдастырушы Әбдіқадырова Майра, мектеп медбикесі Алиакбарова Айсулу, 9 сынып жетекшілері, психолог Ибрашева Жанар қатысты. ЗОЖ кабинетінің психологы Халия Бекеновна 9 сынып оқушыларына жаман әдеттер (алкоголизм, темекі шегудің адам өміріне зияндылығы) туралы қысқаша  мағлұматтар берді, оқушылардан  жаман әдеттерге на жататынын сұрады, оның алдын алу қалай болатынын туралы ой қозғау ретінде  сұрақ-жауап жүргізілді. Оқушылар өз ойларын айта білді. Сұрақтарға ұтымды жауап ала алды. Сонымен қоса педагог-психолог маманы Айжан Махмутовна оқушыларға жол апаты кезінде өзін-өзі қалай ұстау керектігін,, сонымен бірге алғашқы көмек туралы ақпарттар беріп өтті. «Жаман әдеттен сақтану» туралы видеоролик көрсетті. Оқушылар сұрақтар мен видеороликтер арқылы көптеген мағлұматтар алды және өздерінің ойларында жүрген көптеген сұрақтарға жауаптар ала алды. 











]]>
ЗОЖ кабинетімен өткізілген кездесу

       13 сәуір күні мектебімізде 9 сыныптар арасында  ШЖҚ «Талғар аудандық орталық аурухана»- мен «Жаман әдеттен сақтанайық!», "Жол-көлік жарақатының алдын алу", "Әр түрлі жарақаттар кезінде алғашқы медициналық көмек көрету" тақырыбында әңгіме сабағы өткізілді. Кездесуге ЗОЖ кабинетінің меңгерушісі, педагог валеолог Ақылбекова Айжан Махмутовна мен психолог Кусайнова Халия Бекеновна, мектептің тәрбие орынбасары Әпсалямов Сержан, педагог-ұйымдастырушы Әбдіқадырова Майра, мектеп медбикесі Алиакбарова Айсулу, 9 сынып жетекшілері, психолог Ибрашева Жанар қатысты. ЗОЖ кабинетінің психологы Халия Бекеновна 9 сынып оқушыларына жаман әдеттер (алкоголизм, темекі шегудің адам өміріне зияндылығы) туралы қысқаша  мағлұматтар берді, оқушылардан  жаман әдеттерге на жататынын сұрады, оның алдын алу қалай болатынын туралы ой қозғау ретінде  сұрақ-жауап жүргізілді. Оқушылар өз ойларын айта білді. Сұрақтарға ұтымды жауап ала алды. Сонымен қоса педагог-психолог маманы Айжан Махмутовна оқушыларға жол апаты кезінде өзін-өзі қалай ұстау керектігін,, сонымен бірге алғашқы көмек туралы ақпарттар беріп өтті. «Жаман әдеттен сақтану» туралы видеоролик көрсетті. Оқушылар сұрақтар мен видеороликтер арқылы көптеген мағлұматтар алды және өздерінің ойларында жүрген көптеген сұрақтарға жауаптар ала алды. 











]]>
admin Wed, 13 Apr 2022 10:35:58 +0600