Ата-аналарға - “Ахмет Байтұрсынұлы атындағы №7 жалпы білім беретін лицей орта мектебі'' мкм https://7-talgar.mektebi.kz/ ru Ата-аналарға - “Ахмет Байтұрсынұлы атындағы №7 жалпы білім беретін лицей орта мектебі'' мкм DataLife Engine Ата-ана жиналысы https://7-talgar.mektebi.kz/main/333-ata-ana-zhinalysy.html https://7-talgar.mektebi.kz/main/333-ata-ana-zhinalysy.html 1-бөлім . Тренинг “Тәрбиенің ең тамаша мектебі отбасы”
2-бөлім 1-тоқсанның қорытындысы.
3-бөлім ІІ -тоқсанның мақсат міндеттері.
Әр түрлі мәселелер қаралды. Жиналысқа сыныптың 90% -ы қатысып. Бейнеролик тамашалап, алған әсерлерімен бөлісіп, өз ойларын ортаға салды. Жиналыста сынып жетекшісі Бану Әбдіғулқызы әр түрлі әдіс-тәсілдер қолданып, тәтті шәй ұйымдастырып,жиналысты тартымды әрі қызықты өткізді. Әр баланың жиынтық, тоқсандық бағаларымен таныстырып, сыныптың жалпы үлгерімі туралы айтылды.














https://www.facebook.com/100088635591195/posts/pfbid026MQfQBKYjVj9V1f2kN3VbUbzYDcsH1QFvSHUL18bjEJsqSdNRGdTRh6gP5iU9Jcul/?mibextid=Nif5oz

]]>
1-бөлім . Тренинг “Тәрбиенің ең тамаша мектебі отбасы”
2-бөлім 1-тоқсанның қорытындысы.
3-бөлім ІІ -тоқсанның мақсат міндеттері.
Әр түрлі мәселелер қаралды. Жиналысқа сыныптың 90% -ы қатысып. Бейнеролик тамашалап, алған әсерлерімен бөлісіп, өз ойларын ортаға салды. Жиналыста сынып жетекшісі Бану Әбдіғулқызы әр түрлі әдіс-тәсілдер қолданып, тәтті шәй ұйымдастырып,жиналысты тартымды әрі қызықты өткізді. Әр баланың жиынтық, тоқсандық бағаларымен таныстырып, сыныптың жалпы үлгерімі туралы айтылды.














https://www.facebook.com/100088635591195/posts/pfbid026MQfQBKYjVj9V1f2kN3VbUbzYDcsH1QFvSHUL18bjEJsqSdNRGdTRh6gP5iU9Jcul/?mibextid=Nif5oz

]]>
admin Sat, 11 Nov 2023 19:16:39 +0600
Ата-аналар үшін https://7-talgar.mektebi.kz/roditelyam/307-ata-analar-shn.html https://7-talgar.mektebi.kz/roditelyam/307-ata-analar-shn.html Ата-аналар академиясы құрылады
Мектептегі баланың білімі мен тәртібін бақылау ата-ана мен ұстаздарға ортақ болуы керек. Бүгінгі таңда бұл мәселенің біржақты қалып бара жатқаны жасырын емес. Сондықтан да мәселеге мән берген Оқу-ағарту министрлігі ата-аналар академиясы құрылатынын хабарлады.
Ата-аналар академиясының басты міндеті баланың білімі мен тәртібін бақылауға алу болмақ. Екі тарап қатар бақылаған жағдайда баланың қай салаға бейім екендігі анықталып, болашағына дұрыс бағдар жасалмақ. Сонымен қатар ата-анада сенімділік, білім беру ұйымдарында сапа артады деп болжанған.
– Ата-аналар баласының біліміне сенімді болуы тиіс. Біз осы бағытта көп жұмыс істеуіміз керек. Білім беру сапасын сырттай, тәуелсіз бағалау жүйесі аса қажет,  мектептердің аттестаттау жүйесін реттеу арқылы, диагностикалық бағытта жұмысты күшейтеміз, – деді оқу-ағарту министрі Ғани Бейсембаев.
Осы бағытта дұрыс жұмыс атқарған жағдайда мұғалімнің формативті бағалауы ата-ананың бақылауында болып, баланың жетістіктеріне үнемі мониторинг жасап отыруға мүмкіндік болады. Нәтижесінде мемлекеттік аттестация кезінде білім кесінділерінің арасындағы алшақтық азаймақ.
– Ата-аналармен жұмыстың мазмұны мен форматы трансформациялануы керек, мектепті басқару ісіне ықпал етуін дамыту арқылы оларды мектепке тарту, қызықтыру бағытындағы жұмыстар қолға алынуы тиіс. Биылдан бастап мектептер жанынан тұрақты жұмыс істейтін ата-аналар академиясы құрылады, – деп түсіндірді оқу-ағарту министрі.
Бұл бастаманы ата-аналар да қолдап отыр. Өйткені мұғалім мен ата-ана арасында тұрақты байланыс болмағандықтан баланың білімі мен тәртібі назардан тыс қалатын көрінеді. Сондықтан игілікті бастамаға ата-аналар да атсалыспақ.
– Бұл – дұрыс бастама. Біз баланы мектеп оқытып жатыр деп ойлаймыз да, оның тәртібі мен білімін, қай сабаққа бейім екенінен, үлгерімі қандай екенінен беймәлім күйде жүреміз. Егер баланың қай сабаққа бейім екенін ерте білсек, сол салаға ерте дайындауға болады. Ата-аналар академиясы құрылса, біз ата-аналар белсенділік танытып, мүмкіндігінше ұстаздармен бірлесе жұмыс істеуіміз керек деп ойлаймын. Бұл академия арқылы көптеген мәселенің шешімін табауға болады. Мектептің жағдайын, беріліп жатқан білімді де ата-аналар бақылап отыруға мүмкіндік алады, – дейді мектепте екі баласын оқытып отырған қала тұрғыны Жандос Қабанбаев.
Білім саласындағы бұл бастаманы мектеп пен халықты, ата-ана мен ұстазды жақындастыра отырып, баланың болашағын жарқын етуге бағытталған шара деп қараған жөн. Бала білімді әрі тәртіпті болса, елдің болашағы жарқын болмақ.
Бекітемін
Мектеп директоры
_______ Н. Оралханова 
"Ата-аналар академиясының" Ережесі
2022-2023 оқу жылы
           Баланың толыққанды тұлғасын қалыптастыру процесі әртүрлі факторлардың әсерінен өтеді, олардың біріншісі және маңыздысы отбасы. Әр отбасында тәрбиеге деген өзіндік көзқарастар бар, бірақ барлық ата-аналар қандай да бір жолмен білікті педагогикалық көмекке мұқтаж. Бұл жағдайда әрбір ата-ана бұл көмекті қабылдауға дайын емес. Сондықтан біздің міндетіміз – оқушылардың отбасыларын ынтымақтастыққа тарту. Кейбір ата-аналар саналы түрде білім беру міндеттерін мектептің педагогикалық қызметкерлеріне жүктеуге тырысады. Олар, ең алдымен, баланы материалдық жағынан қамтамасыз етуге қамқорлық жасайды, ал олар тәрбие процесінен жалтарады.
Білім туралы Заң ата-аналарға балаларын оқыту мен тәрбиелеудің басым құқығын бекітеді. Ата-аналардың мұғалімдермен ынтымақтастығы балаларға мектепте өздерін жайлы сезінуге көмектеседі. Білім беру процесіне қатыса отырып, ата-аналар өздерінің психологиялық-педагогикалық сауаттылығын арттырады, баланы тәрбиелеу мен оқытудың ерекшеліктерімен танысады.
Тәжірибе көрсеткендей, қазіргі ата-аналар балаларды тәрбиелеу мәселелерінде мұғалімдер мен мамандардың көмегіне мұқтаж, өйткені психология мен педагогика туралы білімнің болмауы көбінесе қателіктерге, түсінбеушілікке, демек, тәрбиенің нәтижесіздігіне әкеледі.
Мектептің педагогикалық ұжымы үнемі алға мақсат қояды: өзара әрекеттесудің жаңа түрлерін іздеу, оларды өзекті мазмұнмен толтыру және ата-аналар оларды пайдаланғысы келетіндей етіп ұсыну.
Ата-аналар баласының мектепте не істейтіні туралы біліп қана қоймай, онымен бірлескен іс-шараларға орта есеппен қатыса алмауы, сондай-ақ балаларды тәрбиелеу мен дамыту мәселелерінде кешенді қолдау мен көмек алуы үшін біз "ата-аналар академиясын"ұйымдастырдық."Ата-аналар академиясы" өз қызметін әзірленген ереже мен жұмыс жоспары негізінде жүзеге асырады.
"Ата-аналар Академиясы" қызметінің мақсаты өзара іс-қимылдың әртүрлі нысандарын (дәстүрлі және дәстүрлі емес) пайдалану кезінде ата-аналардың педагогикалық ағарту арқылы педагогикалық сауаттылық деңгейін арттыру болып табылады.
"Ата-аналар академиясындағы" кездесулердің тақырыбы тәрбие процесі барысында туындайтын проблемаларға сүйене отырып, отбасылардың ерекшеліктерін, қиындықтары мен қажеттіліктерін ескере отырып таңдалады.Отбасылармен үлкен алдын-ала жұмыс (сауалнама, жеке әңгімелер және т.б.) жүргізіледі, оның көмегімен олардың мүдделері, сұраныстары, проблемалары, қиындықтары мен тілектері де анықталады.
Жас және тәжірибелі ата-аналарды жаңа оқу орнында баланы бейімдеу, баланы әлеуметтендіру, балалардың шығармашылық қабілеттерін, танымдық белсенділігін дамыту, салауатты өмір салтының негіздерін қалыптастыру, баланы жоғары оқу орнына түсуге дайындау сияқты өзекті мәселелер толғандырады.
Осы мәліметтер негізінде "ата-аналар академиясының" тақырыптық жұмыс жоспары жасалады, ол оқу жылы ішінде балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып түзетіліп, жаңартылады.
1. Жалпы ереже
1.1."Ата-аналар академиясы" тәрбие процесінің қосымша құрамдас бөлігі болып табылады, онда Талғар қаласы А. Байтұрсынұлы атындағы  №7 лицей орта  мектебінің ата-аналары мен педагогтары өздерінің күш-жігерін одан әрі біріктіріп, баланы қорғауды, эмоционалды жайлылықты, мектеп  мен үйде қызықты және мазмұнды өмірді қамтамасыз ету үшін білім алып, өз дағдыларын дамыта алады.
1.2."Ата-аналар академиясы" өз қызметін Қазақстан Республикасындағы білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық актілерге, Мектеп  Жарғысына, осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.
1.3."Ата-аналар академиясының" қатысушылары пән мұғалімдері, дене шынықтыру мұғалімдері, педагог-психолог болып табылады. Қызметкер, оқушылардың ата-аналары, педагог-кәсіби бағдар беруші.
1.4."Талғар қаласы А. Байтұрсынұлы атындағы  №7 лицей орта  мектебінің директоры тиісті өкімде әрбір маманға белгілі бір жұмыс бағытын бекітеді.
1.5.Клуб жұмысының негізгі қағидаттары-еріктілік, құзыреттілік, педагогикалық этиканы сақтау.
1.6.Клуб туралы ереже ата-аналардың жалпы жиналысында талқыланады және " Талғар қаласы А. Байтұрсынұлы атындағы  №7 лицей орта мектебінің директорының бұйрығымен бекітіледі.
2. "Ата-аналар Академиясы" қызметінің негізгі бағыттары .
2.1.Мектеп жасындағы балалардың ата-аналарына медициналық-психологиялық-педагогикалық көмек көрсету.
2.2. Оң отбасылық тәрбиені насихаттау.
2.3. Қоғамдық-отбасылық өзара іс-қимылдың жаңа нысандарын дамыту.
2.4.Мектеп жасындағы балалардың ата-аналарының педагогикалық-психологиялық  білімдерін арттыру.
2.5. Тәрбие функциясын орындауда отбасына көмек көрсету.
3. "Ата-аналар академиясы" жұмысының мазмұны.
3.1. Ата-аналардың баланың өміріне үйде ғана емес, мектепте де белсенді қатысуы. Педагогтер тарапынан ата-аналарға көмек көрсету:
- ата-аналардың ана мен әке болуға деген оң көзқарасын қалыптастыру;
- отбасылық микроклиматтың өзгеруінің оң динамикасына қол жеткізу;
- балаларды тәрбиелеуде тұлғалық-бағдарланған ұстанымды қабылдау және іске асыру;
- оңтайлы балалар мен ата-аналар қарым-қатынасын қалыптастыру.
3.2. "Ата-аналар академиясының" міндеттері:
- қоғамдық-отбасылық өзара іс-қимылдың жаңа нысандарын іске асыру жағдайында бала-ата-ана қарым-қатынасы мен баланың даму динамикасын зерделеу;
- ата-аналарды олардың педагогтармен өзара іс-қимылы балалардың жан-жақты дамуының маңызды шарты екеніне сендіру;
- ата-аналарды жас ерекшелік педагогикасы, балалар психологиясы және педиатрия мәселелерімен таныстыру;
- оқушыларды тәрбиелеуде отбасына педагогикалық қолдау көрсету.
4. "Ата-аналар академиясының" қызметін ұйымдастыру.
4.1."Ата-аналар академиясының" жұмысы Талғар қаласы А. Байтұрсынұлы атындағы  №7 лицей орта  мектебібазасында жүзеге асырылады.
4.2."Ата-аналар академиясына" бала тәрбиесі мәселелері бойынша көмекке мұқтаж ата-аналар келеді.
4.3."Ата-аналар Академиясына" қатысушы ата-аналардың құрамы олардың сабаққа деген қажеттілігіне қарай өзгеруі мүмкін.
4.4. Жоспар жалпы ата-аналар жиналысында бекітіледі.
4.5."Ата-аналар академиясының" жұмысын ұйымдастыру формалары: дөңгелек үстел, психологиялық тренингтер, практикумдар, педагогикалық жағдайларды шешу, отбасылық тәрбие тәжірибесін талқылау, танымдық бейнероликтер шығару, балаларды тәрбиелеу бойынша әдебиеттерді ұсыну.
5. "Ата-аналар Академиясына" қатысушылардың құқықтары мен міндеттері.
5.1. Ата-аналар немесе заңды өкілдер мыналарға құқылы:
- мектепте бала күтімі, тәрбиелеу мәселелері, баланы дамыту және бейімдеу бойынша білікті сындарлы көмек алу;
- үйде балалармен сабақ ұйымдастыруда практикалық көмек алу;
- өз пікірін білдіру және балаларды тәрбиелеу тәжірибесімен алмасу.
          5.2. Талғар қаласы А. Байтұрсынұлы атындағы  №7 лицей орта мектебі-
нің құқығы бар:
-  отбасы тәрбиесінің оң тәжірибесін зерделеуге және таратуға;
-"Ата-аналар академиясының" жұмыс жоспарына туындайтын проблемаларға, ата-аналардың мүдделері мен сұраныстарына байланысты түзетулер енгізу.
5.3.   Талғар қаласы А. Байтұрсынұлы атындағы  №7 лицей орта мектебі міндетті:
- "Ата-аналар академиясының" жұмысын  мектеп директоры бекіткен жоспарға сәйкес және ата-аналардың мүдделері мен қажеттіліктерін ескере отырып ұйымдастыру;
- ата-аналарға білікті консультативтік және практикалық көмек көрсету.
6. Құжаттама.
6.1. "Ата-аналар академиясы" жыл басында бекітілген жоспар бойынша жұмыс істейді.
6.2. "Ата-аналар академиясы" отырысы хаттамамен ресімделеді, онда мәселелерді талқылау барысы, ұсыныстар, "ата-аналар академиясы" отырысының шешімі жазылады .
6.3. Хаттамаға мектеп директоры және "ата-аналар академиясының" хатшысы қол қояды.
6. 4. Хаттамаларды нөмірлеу оқу жылының басынан бастап жүргізіледі. 
«Ата-аналарға арналған академия» ұлттық жобасы

 Қазақстан балалары хал-ахуалының негізі ретінде позитивті ата-ана болу мәдениетін дамыту мақсатында 2023-2024 оқу жылында Алматы қаласы мен Алматы облысының пилоттық білім беру ұйымдарында «Ата-аналарға арналған академия» ұлттық жобасы апробациядан өтеді.

 
 Жоба білім беру ұйымдарында келесі бағыттарда іске асырылатын болады:
 
 
  • Спикерлер ретінде бала тәрбиесінде табысты тәжірибесі бар аға ұрпақ өкілдерін тарта отырып «Даналық мектебін» құру.
  • «Әлеуметтік хал-ахуал», «Эмоционалдық хал-ахуал», «Когнитивтік хал-ахуал», «Физикалық хал-ахуал» сияқты модульдер бойынша атааналар үшін курстар ұйымдастыру.
  • Ата-аналардың қажеттіліктері деңгейін анықтау бойынша диагностикалауды жүргізу және Ата-аналарға арналған академия қызметінің нәтижелерін мониторингілеу.
  • Ата-аналарға арналған академияға ақпараттық қолдау көрсету, оның қызметін БАҚ, әлеуметтік желілерде жарыққа шығару.
  • Ата-аналарды оқу-тәрбие үдерісіне тарту бойынша іс-шаралар ұйымдастыру және өткізу: ата-аналар форумы, конференциялары, марафоны және т.б.
  • Позитивті ата-ана болу мәдениетін дамытуда әлеуметтік серіктестіктер күштерін біріктіру.
]]>
Ата-аналар академиясы құрылады
Мектептегі баланың білімі мен тәртібін бақылау ата-ана мен ұстаздарға ортақ болуы керек. Бүгінгі таңда бұл мәселенің біржақты қалып бара жатқаны жасырын емес. Сондықтан да мәселеге мән берген Оқу-ағарту министрлігі ата-аналар академиясы құрылатынын хабарлады.
Ата-аналар академиясының басты міндеті баланың білімі мен тәртібін бақылауға алу болмақ. Екі тарап қатар бақылаған жағдайда баланың қай салаға бейім екендігі анықталып, болашағына дұрыс бағдар жасалмақ. Сонымен қатар ата-анада сенімділік, білім беру ұйымдарында сапа артады деп болжанған.
– Ата-аналар баласының біліміне сенімді болуы тиіс. Біз осы бағытта көп жұмыс істеуіміз керек. Білім беру сапасын сырттай, тәуелсіз бағалау жүйесі аса қажет,  мектептердің аттестаттау жүйесін реттеу арқылы, диагностикалық бағытта жұмысты күшейтеміз, – деді оқу-ағарту министрі Ғани Бейсембаев.
Осы бағытта дұрыс жұмыс атқарған жағдайда мұғалімнің формативті бағалауы ата-ананың бақылауында болып, баланың жетістіктеріне үнемі мониторинг жасап отыруға мүмкіндік болады. Нәтижесінде мемлекеттік аттестация кезінде білім кесінділерінің арасындағы алшақтық азаймақ.
– Ата-аналармен жұмыстың мазмұны мен форматы трансформациялануы керек, мектепті басқару ісіне ықпал етуін дамыту арқылы оларды мектепке тарту, қызықтыру бағытындағы жұмыстар қолға алынуы тиіс. Биылдан бастап мектептер жанынан тұрақты жұмыс істейтін ата-аналар академиясы құрылады, – деп түсіндірді оқу-ағарту министрі.
Бұл бастаманы ата-аналар да қолдап отыр. Өйткені мұғалім мен ата-ана арасында тұрақты байланыс болмағандықтан баланың білімі мен тәртібі назардан тыс қалатын көрінеді. Сондықтан игілікті бастамаға ата-аналар да атсалыспақ.
– Бұл – дұрыс бастама. Біз баланы мектеп оқытып жатыр деп ойлаймыз да, оның тәртібі мен білімін, қай сабаққа бейім екенінен, үлгерімі қандай екенінен беймәлім күйде жүреміз. Егер баланың қай сабаққа бейім екенін ерте білсек, сол салаға ерте дайындауға болады. Ата-аналар академиясы құрылса, біз ата-аналар белсенділік танытып, мүмкіндігінше ұстаздармен бірлесе жұмыс істеуіміз керек деп ойлаймын. Бұл академия арқылы көптеген мәселенің шешімін табауға болады. Мектептің жағдайын, беріліп жатқан білімді де ата-аналар бақылап отыруға мүмкіндік алады, – дейді мектепте екі баласын оқытып отырған қала тұрғыны Жандос Қабанбаев.
Білім саласындағы бұл бастаманы мектеп пен халықты, ата-ана мен ұстазды жақындастыра отырып, баланың болашағын жарқын етуге бағытталған шара деп қараған жөн. Бала білімді әрі тәртіпті болса, елдің болашағы жарқын болмақ.
Бекітемін
Мектеп директоры
_______ Н. Оралханова 
"Ата-аналар академиясының" Ережесі
2022-2023 оқу жылы
           Баланың толыққанды тұлғасын қалыптастыру процесі әртүрлі факторлардың әсерінен өтеді, олардың біріншісі және маңыздысы отбасы. Әр отбасында тәрбиеге деген өзіндік көзқарастар бар, бірақ барлық ата-аналар қандай да бір жолмен білікті педагогикалық көмекке мұқтаж. Бұл жағдайда әрбір ата-ана бұл көмекті қабылдауға дайын емес. Сондықтан біздің міндетіміз – оқушылардың отбасыларын ынтымақтастыққа тарту. Кейбір ата-аналар саналы түрде білім беру міндеттерін мектептің педагогикалық қызметкерлеріне жүктеуге тырысады. Олар, ең алдымен, баланы материалдық жағынан қамтамасыз етуге қамқорлық жасайды, ал олар тәрбие процесінен жалтарады.
Білім туралы Заң ата-аналарға балаларын оқыту мен тәрбиелеудің басым құқығын бекітеді. Ата-аналардың мұғалімдермен ынтымақтастығы балаларға мектепте өздерін жайлы сезінуге көмектеседі. Білім беру процесіне қатыса отырып, ата-аналар өздерінің психологиялық-педагогикалық сауаттылығын арттырады, баланы тәрбиелеу мен оқытудың ерекшеліктерімен танысады.
Тәжірибе көрсеткендей, қазіргі ата-аналар балаларды тәрбиелеу мәселелерінде мұғалімдер мен мамандардың көмегіне мұқтаж, өйткені психология мен педагогика туралы білімнің болмауы көбінесе қателіктерге, түсінбеушілікке, демек, тәрбиенің нәтижесіздігіне әкеледі.
Мектептің педагогикалық ұжымы үнемі алға мақсат қояды: өзара әрекеттесудің жаңа түрлерін іздеу, оларды өзекті мазмұнмен толтыру және ата-аналар оларды пайдаланғысы келетіндей етіп ұсыну.
Ата-аналар баласының мектепте не істейтіні туралы біліп қана қоймай, онымен бірлескен іс-шараларға орта есеппен қатыса алмауы, сондай-ақ балаларды тәрбиелеу мен дамыту мәселелерінде кешенді қолдау мен көмек алуы үшін біз "ата-аналар академиясын"ұйымдастырдық."Ата-аналар академиясы" өз қызметін әзірленген ереже мен жұмыс жоспары негізінде жүзеге асырады.
"Ата-аналар Академиясы" қызметінің мақсаты өзара іс-қимылдың әртүрлі нысандарын (дәстүрлі және дәстүрлі емес) пайдалану кезінде ата-аналардың педагогикалық ағарту арқылы педагогикалық сауаттылық деңгейін арттыру болып табылады.
"Ата-аналар академиясындағы" кездесулердің тақырыбы тәрбие процесі барысында туындайтын проблемаларға сүйене отырып, отбасылардың ерекшеліктерін, қиындықтары мен қажеттіліктерін ескере отырып таңдалады.Отбасылармен үлкен алдын-ала жұмыс (сауалнама, жеке әңгімелер және т.б.) жүргізіледі, оның көмегімен олардың мүдделері, сұраныстары, проблемалары, қиындықтары мен тілектері де анықталады.
Жас және тәжірибелі ата-аналарды жаңа оқу орнында баланы бейімдеу, баланы әлеуметтендіру, балалардың шығармашылық қабілеттерін, танымдық белсенділігін дамыту, салауатты өмір салтының негіздерін қалыптастыру, баланы жоғары оқу орнына түсуге дайындау сияқты өзекті мәселелер толғандырады.
Осы мәліметтер негізінде "ата-аналар академиясының" тақырыптық жұмыс жоспары жасалады, ол оқу жылы ішінде балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып түзетіліп, жаңартылады.
1. Жалпы ереже
1.1."Ата-аналар академиясы" тәрбие процесінің қосымша құрамдас бөлігі болып табылады, онда Талғар қаласы А. Байтұрсынұлы атындағы  №7 лицей орта  мектебінің ата-аналары мен педагогтары өздерінің күш-жігерін одан әрі біріктіріп, баланы қорғауды, эмоционалды жайлылықты, мектеп  мен үйде қызықты және мазмұнды өмірді қамтамасыз ету үшін білім алып, өз дағдыларын дамыта алады.
1.2."Ата-аналар академиясы" өз қызметін Қазақстан Республикасындағы білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық актілерге, Мектеп  Жарғысына, осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.
1.3."Ата-аналар академиясының" қатысушылары пән мұғалімдері, дене шынықтыру мұғалімдері, педагог-психолог болып табылады. Қызметкер, оқушылардың ата-аналары, педагог-кәсіби бағдар беруші.
1.4."Талғар қаласы А. Байтұрсынұлы атындағы  №7 лицей орта  мектебінің директоры тиісті өкімде әрбір маманға белгілі бір жұмыс бағытын бекітеді.
1.5.Клуб жұмысының негізгі қағидаттары-еріктілік, құзыреттілік, педагогикалық этиканы сақтау.
1.6.Клуб туралы ереже ата-аналардың жалпы жиналысында талқыланады және " Талғар қаласы А. Байтұрсынұлы атындағы  №7 лицей орта мектебінің директорының бұйрығымен бекітіледі.
2. "Ата-аналар Академиясы" қызметінің негізгі бағыттары .
2.1.Мектеп жасындағы балалардың ата-аналарына медициналық-психологиялық-педагогикалық көмек көрсету.
2.2. Оң отбасылық тәрбиені насихаттау.
2.3. Қоғамдық-отбасылық өзара іс-қимылдың жаңа нысандарын дамыту.
2.4.Мектеп жасындағы балалардың ата-аналарының педагогикалық-психологиялық  білімдерін арттыру.
2.5. Тәрбие функциясын орындауда отбасына көмек көрсету.
3. "Ата-аналар академиясы" жұмысының мазмұны.
3.1. Ата-аналардың баланың өміріне үйде ғана емес, мектепте де белсенді қатысуы. Педагогтер тарапынан ата-аналарға көмек көрсету:
- ата-аналардың ана мен әке болуға деген оң көзқарасын қалыптастыру;
- отбасылық микроклиматтың өзгеруінің оң динамикасына қол жеткізу;
- балаларды тәрбиелеуде тұлғалық-бағдарланған ұстанымды қабылдау және іске асыру;
- оңтайлы балалар мен ата-аналар қарым-қатынасын қалыптастыру.
3.2. "Ата-аналар академиясының" міндеттері:
- қоғамдық-отбасылық өзара іс-қимылдың жаңа нысандарын іске асыру жағдайында бала-ата-ана қарым-қатынасы мен баланың даму динамикасын зерделеу;
- ата-аналарды олардың педагогтармен өзара іс-қимылы балалардың жан-жақты дамуының маңызды шарты екеніне сендіру;
- ата-аналарды жас ерекшелік педагогикасы, балалар психологиясы және педиатрия мәселелерімен таныстыру;
- оқушыларды тәрбиелеуде отбасына педагогикалық қолдау көрсету.
4. "Ата-аналар академиясының" қызметін ұйымдастыру.
4.1."Ата-аналар академиясының" жұмысы Талғар қаласы А. Байтұрсынұлы атындағы  №7 лицей орта  мектебібазасында жүзеге асырылады.
4.2."Ата-аналар академиясына" бала тәрбиесі мәселелері бойынша көмекке мұқтаж ата-аналар келеді.
4.3."Ата-аналар Академиясына" қатысушы ата-аналардың құрамы олардың сабаққа деген қажеттілігіне қарай өзгеруі мүмкін.
4.4. Жоспар жалпы ата-аналар жиналысында бекітіледі.
4.5."Ата-аналар академиясының" жұмысын ұйымдастыру формалары: дөңгелек үстел, психологиялық тренингтер, практикумдар, педагогикалық жағдайларды шешу, отбасылық тәрбие тәжірибесін талқылау, танымдық бейнероликтер шығару, балаларды тәрбиелеу бойынша әдебиеттерді ұсыну.
5. "Ата-аналар Академиясына" қатысушылардың құқықтары мен міндеттері.
5.1. Ата-аналар немесе заңды өкілдер мыналарға құқылы:
- мектепте бала күтімі, тәрбиелеу мәселелері, баланы дамыту және бейімдеу бойынша білікті сындарлы көмек алу;
- үйде балалармен сабақ ұйымдастыруда практикалық көмек алу;
- өз пікірін білдіру және балаларды тәрбиелеу тәжірибесімен алмасу.
          5.2. Талғар қаласы А. Байтұрсынұлы атындағы  №7 лицей орта мектебі-
нің құқығы бар:
-  отбасы тәрбиесінің оң тәжірибесін зерделеуге және таратуға;
-"Ата-аналар академиясының" жұмыс жоспарына туындайтын проблемаларға, ата-аналардың мүдделері мен сұраныстарына байланысты түзетулер енгізу.
5.3.   Талғар қаласы А. Байтұрсынұлы атындағы  №7 лицей орта мектебі міндетті:
- "Ата-аналар академиясының" жұмысын  мектеп директоры бекіткен жоспарға сәйкес және ата-аналардың мүдделері мен қажеттіліктерін ескере отырып ұйымдастыру;
- ата-аналарға білікті консультативтік және практикалық көмек көрсету.
6. Құжаттама.
6.1. "Ата-аналар академиясы" жыл басында бекітілген жоспар бойынша жұмыс істейді.
6.2. "Ата-аналар академиясы" отырысы хаттамамен ресімделеді, онда мәселелерді талқылау барысы, ұсыныстар, "ата-аналар академиясы" отырысының шешімі жазылады .
6.3. Хаттамаға мектеп директоры және "ата-аналар академиясының" хатшысы қол қояды.
6. 4. Хаттамаларды нөмірлеу оқу жылының басынан бастап жүргізіледі. 
«Ата-аналарға арналған академия» ұлттық жобасы

 Қазақстан балалары хал-ахуалының негізі ретінде позитивті ата-ана болу мәдениетін дамыту мақсатында 2023-2024 оқу жылында Алматы қаласы мен Алматы облысының пилоттық білім беру ұйымдарында «Ата-аналарға арналған академия» ұлттық жобасы апробациядан өтеді.

 
 Жоба білім беру ұйымдарында келесі бағыттарда іске асырылатын болады:
 
 
  • Спикерлер ретінде бала тәрбиесінде табысты тәжірибесі бар аға ұрпақ өкілдерін тарта отырып «Даналық мектебін» құру.
  • «Әлеуметтік хал-ахуал», «Эмоционалдық хал-ахуал», «Когнитивтік хал-ахуал», «Физикалық хал-ахуал» сияқты модульдер бойынша атааналар үшін курстар ұйымдастыру.
  • Ата-аналардың қажеттіліктері деңгейін анықтау бойынша диагностикалауды жүргізу және Ата-аналарға арналған академия қызметінің нәтижелерін мониторингілеу.
  • Ата-аналарға арналған академияға ақпараттық қолдау көрсету, оның қызметін БАҚ, әлеуметтік желілерде жарыққа шығару.
  • Ата-аналарды оқу-тәрбие үдерісіне тарту бойынша іс-шаралар ұйымдастыру және өткізу: ата-аналар форумы, конференциялары, марафоны және т.б.
  • Позитивті ата-ана болу мәдениетін дамытуда әлеуметтік серіктестіктер күштерін біріктіру.
]]>
admin Fri, 01 Sep 2023 09:55:13 +0600
2022-2023ж ОҚУ ЖЫЛЫ БОЙЫНША ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМ САПАСЫ. https://7-talgar.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/297-2022-2023zh-ou-zhyly-bojynsha-oushylardy-blm-sapasy.html https://7-talgar.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/297-2022-2023zh-ou-zhyly-bojynsha-oushylardy-blm-sapasy.html ХІІІ. 2022-2023ж ОҚУ ЖЫЛЫ БОЙЫНША ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМ САПАСЫ.       


2022-2023 оқу жылында 68 оқушы 11 сыныпты бітірді. 68 оқушының 25 оқушысы тестке қатысып, 43 оқушы мемлекеттік емтихан тапсырды.

2022-2023  оқу жылындағы, ҰБТ-де таңдау пәндері бойынша 


Таңдау пән

Білім сапасы

Үлгерімі 


Физика 

100

100

Биология 

100

100

Қазақ әдебиеті

100

100

География

66

100

Ағылшын тілі

100

100

Дүние жүзі тарихы

100

100

Химия

100

100

Мектепішілік бақылау жоспарына сәйкес 11 сыныптарда негізгі пәндердің және қолданбалы курстардың өтілуі қатаң бақылауда болып, мектеп әкімшілігі мүшелері сабақтарға қатысты. 11 сынып оқушыларының сабаққа қатысуы күнделікті қатаң бақылауда болып, сынып жетекшілері үй-тұрмыс жағдайларын анықтап отырды. Әр ай сайын ата-аналар жиналысы өткізіліп, ҰБТ-ға қатысты мәселелер қаралды. Каникул күндерінде арнайы сабақ кестесі бойынша ҰБТ-ға дайындық сабақтары  өткізіліп отырылады. Сондай-ақ оқушылардың білім деңгейіне байланысты топтарға бөлініп жұмыстар жүргізілді. ҰБТ тапсыру бойынша арнайы   ақпараттық  стенд жабдықталды. ҰБТ – ға дайындық мәселесі педагогикалық кеңестерде директор жанындағы кеңестерде қаралды. 

Пән мұғалімдерінің жұмысына тоқталатын болсақ: ҰБТ-ға дайындық кезінде пән мұғалімдерінің жұмыстарында төмендегідей кемшіліктер болды. Әр байқау тест қорытындысы бойынша   мұғалімдердің терең сараптама жасауы аздық етеді, тақырыптық білімдерін  жүйелі бақылаудың төмендігі. 

ҰСЫНЫС: пән мұғалімдері байқау тест қорытындылары бойынша оқушылар біліміне терең зер салсын. Әр пән мұғалімдерінің ҰБТ – ға байланысты  жинақ папкалары кеңінен толықтырылсын.



ҰБТ-ға қатысқан  оқушылар саны:   


2021-2022

         2022-2023

саны


64

орташа баллы



Сапа



Үлгерім



            Ұсыныс : пән мұғалімдері үлгерімі төмен оқушылармен дайындық жұмысын қатаң бақылауға алсын. Оқушылардың сапалы білім алуларына көп көңіл бөлінсін.

  Келесі   оқу  жылына  нұсқаулар: 

1) Дарынды балалар  жұмыстарын жандандыру

2) Жаңа  әдістемелік  инновациялық   әдістер  мен  технологияларды  іске   асыру,  қолдану.

3) ҰБТ-ға  дайындық барысында  тиімді  әдістерді   қолдану



                      Оқушылардың ҰБТ  қорытынды көрсеткіші 

2022-2023 оқу жылындағы 11 сыныптар туралы ақпарат


Бітіруші саны

ҰБТ өтініш бергені 

Ортақ балл 

Ортақ балл

(шығармашылық)

1





Барлығы 

64

59

88

29






]]>
ХІІІ. 2022-2023ж ОҚУ ЖЫЛЫ БОЙЫНША ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМ САПАСЫ.       


2022-2023 оқу жылында 68 оқушы 11 сыныпты бітірді. 68 оқушының 25 оқушысы тестке қатысып, 43 оқушы мемлекеттік емтихан тапсырды.

2022-2023  оқу жылындағы, ҰБТ-де таңдау пәндері бойынша 


Таңдау пән

Білім сапасы

Үлгерімі 


Физика 

100

100

Биология 

100

100

Қазақ әдебиеті

100

100

География

66

100

Ағылшын тілі

100

100

Дүние жүзі тарихы

100

100

Химия

100

100

Мектепішілік бақылау жоспарына сәйкес 11 сыныптарда негізгі пәндердің және қолданбалы курстардың өтілуі қатаң бақылауда болып, мектеп әкімшілігі мүшелері сабақтарға қатысты. 11 сынып оқушыларының сабаққа қатысуы күнделікті қатаң бақылауда болып, сынып жетекшілері үй-тұрмыс жағдайларын анықтап отырды. Әр ай сайын ата-аналар жиналысы өткізіліп, ҰБТ-ға қатысты мәселелер қаралды. Каникул күндерінде арнайы сабақ кестесі бойынша ҰБТ-ға дайындық сабақтары  өткізіліп отырылады. Сондай-ақ оқушылардың білім деңгейіне байланысты топтарға бөлініп жұмыстар жүргізілді. ҰБТ тапсыру бойынша арнайы   ақпараттық  стенд жабдықталды. ҰБТ – ға дайындық мәселесі педагогикалық кеңестерде директор жанындағы кеңестерде қаралды. 

Пән мұғалімдерінің жұмысына тоқталатын болсақ: ҰБТ-ға дайындық кезінде пән мұғалімдерінің жұмыстарында төмендегідей кемшіліктер болды. Әр байқау тест қорытындысы бойынша   мұғалімдердің терең сараптама жасауы аздық етеді, тақырыптық білімдерін  жүйелі бақылаудың төмендігі. 

ҰСЫНЫС: пән мұғалімдері байқау тест қорытындылары бойынша оқушылар біліміне терең зер салсын. Әр пән мұғалімдерінің ҰБТ – ға байланысты  жинақ папкалары кеңінен толықтырылсын.



ҰБТ-ға қатысқан  оқушылар саны:   


2021-2022

         2022-2023

саны


64

орташа баллы



Сапа



Үлгерім



            Ұсыныс : пән мұғалімдері үлгерімі төмен оқушылармен дайындық жұмысын қатаң бақылауға алсын. Оқушылардың сапалы білім алуларына көп көңіл бөлінсін.

  Келесі   оқу  жылына  нұсқаулар: 

1) Дарынды балалар  жұмыстарын жандандыру

2) Жаңа  әдістемелік  инновациялық   әдістер  мен  технологияларды  іске   асыру,  қолдану.

3) ҰБТ-ға  дайындық барысында  тиімді  әдістерді   қолдану



                      Оқушылардың ҰБТ  қорытынды көрсеткіші 

2022-2023 оқу жылындағы 11 сыныптар туралы ақпарат


Бітіруші саны

ҰБТ өтініш бергені 

Ортақ балл 

Ортақ балл

(шығармашылық)

1





Барлығы 

64

59

88

29






]]>
admin Tue, 04 Jul 2023 12:30:13 +0600
11 сыныптардың емтихан қорытындысы 2022-2023 оқу жылы https://7-talgar.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/299-11-synyptardy-emtihan-orytyndysy-2022-2023-ou-zhyly.html https://7-talgar.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/299-11-synyptardy-emtihan-orytyndysy-2022-2023-ou-zhyly.html 11 сыныптардың   емтихан қорытындысы 2022-2023 оқу жылы

Қазақ тілі пәнінен емтихан қорытындысы

сынып

барлығы

5

4

3

сапа

үлгерім

1

11-А

28

11

16

1

96

100

2

11-Ә

21

10

9

2

90

100

3

11-Б

15

11

1

3

80

100


Математика  пәнінен емтихан қорытындысы

сынып

барлығы

5

4

3

сапа

үлгерім

1

11-А

28

7

13

8

71

100

2

11-Ә

21

5

13

3

85

100

3

11-Б

15

3

8

4

73

100

Орыс тілі пәнінен емтихан қорытындысы

сынып

барлығы

5

4

3

сапа

үлгерім

1

11-А

28

8

16

4

85

100

2

11-Ә

21

8

10

3

85

100

3

11-Б

15

5

6

4

73

100

Қазақстан тарихыі пәнінен емтихан қорытындысы

сынып

барлығы

5

4

3

сапа

үлгерім

1

11-А

28

10

16

2

90

100

2

11-Ә

21

7

13

1

95

100

3

11-Б

15

4

8

3

80

100

Таңдау  пәнінен емтихан қорытындысы

сынып

барлығы

5

4

3

сапа

үлгерім

Таңдау пәні

1

11-А

13

4

8

1

93

100

биология

2

11-Ә

21

4

15

2

92

100

биология

3

11-Б

15

2

9

4

73

100

география

4

11-А

13

2

10

1

92

100

география


1-11 сыныптар бойынша білім сапасының мониторингі.Бұл таблицада мектептің үздік оқушыларымен озат оқушылары бойынша білім сапасы көрсетілген.

сынып

білім сапасы % 

үлгерімі

2021-2022

72,4

100

2022-2023

76,4

100

жалпы 1-11с.


100


Қорытынды: Жалпы мектеп бойынша оқушылардың білім сапсаы  76,4   %


Ұсыныстар:

1.2023-2024 оқу жылында мұғалімдерді жаңашыл педагогикалық салада арнайы курстардан өткізу.

2.Тәрбие жұмысы бойынша ұлдар мен қыздар арасындағы жұмысты жандандыру;

3.Ата-аналармен мектеп арасындағы байланысты жандандыру;

4.Оқушылардың білім сапасын математика,физика,химия пәндерінен көтеру;

5.Негізгі пәндер математика,биология,физика пәндерінен ағылшын тілі бойынша мұғалімдердің дайындығын жүргізу;

6.Тәрбие жұмысы бойынша құқықтық тәрбие және оқушылар бойына қазақстандық патриотизм саласында жұмыстарды жандандыру;

7.Діни экстремизм және ланкестікке қарсы жұмысты жандандыру.

]]>
11 сыныптардың   емтихан қорытындысы 2022-2023 оқу жылы

Қазақ тілі пәнінен емтихан қорытындысы

сынып

барлығы

5

4

3

сапа

үлгерім

1

11-А

28

11

16

1

96

100

2

11-Ә

21

10

9

2

90

100

3

11-Б

15

11

1

3

80

100


Математика  пәнінен емтихан қорытындысы

сынып

барлығы

5

4

3

сапа

үлгерім

1

11-А

28

7

13

8

71

100

2

11-Ә

21

5

13

3

85

100

3

11-Б

15

3

8

4

73

100

Орыс тілі пәнінен емтихан қорытындысы

сынып

барлығы

5

4

3

сапа

үлгерім

1

11-А

28

8

16

4

85

100

2

11-Ә

21

8

10

3

85

100

3

11-Б

15

5

6

4

73

100

Қазақстан тарихыі пәнінен емтихан қорытындысы

сынып

барлығы

5

4

3

сапа

үлгерім

1

11-А

28

10

16

2

90

100

2

11-Ә

21

7

13

1

95

100

3

11-Б

15

4

8

3

80

100

Таңдау  пәнінен емтихан қорытындысы

сынып

барлығы

5

4

3

сапа

үлгерім

Таңдау пәні

1

11-А

13

4

8

1

93

100

биология

2

11-Ә

21

4

15

2

92

100

биология

3

11-Б

15

2

9

4

73

100

география

4

11-А

13

2

10

1

92

100

география


1-11 сыныптар бойынша білім сапасының мониторингі.Бұл таблицада мектептің үздік оқушыларымен озат оқушылары бойынша білім сапасы көрсетілген.

сынып

білім сапасы % 

үлгерімі

2021-2022

72,4

100

2022-2023

76,4

100

жалпы 1-11с.


100


Қорытынды: Жалпы мектеп бойынша оқушылардың білім сапсаы  76,4   %


Ұсыныстар:

1.2023-2024 оқу жылында мұғалімдерді жаңашыл педагогикалық салада арнайы курстардан өткізу.

2.Тәрбие жұмысы бойынша ұлдар мен қыздар арасындағы жұмысты жандандыру;

3.Ата-аналармен мектеп арасындағы байланысты жандандыру;

4.Оқушылардың білім сапасын математика,физика,химия пәндерінен көтеру;

5.Негізгі пәндер математика,биология,физика пәндерінен ағылшын тілі бойынша мұғалімдердің дайындығын жүргізу;

6.Тәрбие жұмысы бойынша құқықтық тәрбие және оқушылар бойына қазақстандық патриотизм саласында жұмыстарды жандандыру;

7.Діни экстремизм және ланкестікке қарсы жұмысты жандандыру.

]]>
admin Sat, 17 Jun 2023 12:30:11 +0600
9 сыныптардың емтихан қорытындысы 2022-2023 оқу жылы 9 сынып қорытынды аттестаттау нәтижесі бойынша пәндердің рейтингісі https://7-talgar.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/298-9-synyptardy-emtihan-orytyndysy-2022-2023-ou-zhyly-9-synyp-orytyndy-attestattau-ntizhes-bojynsha-pnderd-rejtings.html https://7-talgar.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/298-9-synyptardy-emtihan-orytyndysy-2022-2023-ou-zhyly-9-synyp-orytyndy-attestattau-ntizhes-bojynsha-pnderd-rejtings.html             9 сыныптардың  емтихан қорытындысы 2022-2023 оқу жылы

               9 сынып қорытынды аттестаттау нәтижесі бойынша пәндердің рейтингісі

Математика пәні 

сынып

барлығы

5

4

3

сапасы

Үлгерімі

1

9-А

30

8

12

10

66

100

2

9-Ә

29

3

18

8

72

100

3

9-Б

30

3

19

8

73

100

4

9-В

30

6

12

12

60

100


9 сынып қорытынды аттестаттау нәтижесі бойынша пәндердің рейтингісі

Қазақ тілі  пәні 

сынып

барлығы

5

4

3

сапасы

Үлгерімі

1

9-А

30

8

12

10

66

100

2

9-Ә

29

3

18

8

72

100

3

9-Б

30

3

19

8

73

100

4

9-В

30

6

12

12

60

100



9 сынып қорытынды аттестаттау нәтижесі бойынша пәндердің рейтингісі

Орыс  тілі   пәні 

сынып

барлығы

5

4

3

сапасы

Үлгерімі

1

9-А

30

11

12

7

76

100

2

9-Ә

29

9

17

3

89

100

3

9-Б

30

9

15

6

80

100

4

9-В

30

8

11

10

65

100



9 сынып қорытынды аттестаттау нәтижесі бойынша пәндердің рейтингісі

Таңдау пәні

сынып

барлығы

5

4

3

сапасы

Үлгерімі

Таңдау пәні

1

9-А

30

8

17

5

83

100

Қазақстан тарихы

2

9-Ә

29

7

15

7

75

100

Қазақстан тарихы

3

9-Б

30

11

14

5

83

100

Қазақстан тарихы

4

9-В

29

9

17

3

89

100

Қазақ әдебиеті

]]>
            9 сыныптардың  емтихан қорытындысы 2022-2023 оқу жылы

               9 сынып қорытынды аттестаттау нәтижесі бойынша пәндердің рейтингісі

Математика пәні 

сынып

барлығы

5

4

3

сапасы

Үлгерімі

1

9-А

30

8

12

10

66

100

2

9-Ә

29

3

18

8

72

100

3

9-Б

30

3

19

8

73

100

4

9-В

30

6

12

12

60

100


9 сынып қорытынды аттестаттау нәтижесі бойынша пәндердің рейтингісі

Қазақ тілі  пәні 

сынып

барлығы

5

4

3

сапасы

Үлгерімі

1

9-А

30

8

12

10

66

100

2

9-Ә

29

3

18

8

72

100

3

9-Б

30

3

19

8

73

100

4

9-В

30

6

12

12

60

100



9 сынып қорытынды аттестаттау нәтижесі бойынша пәндердің рейтингісі

Орыс  тілі   пәні 

сынып

барлығы

5

4

3

сапасы

Үлгерімі

1

9-А

30

11

12

7

76

100

2

9-Ә

29

9

17

3

89

100

3

9-Б

30

9

15

6

80

100

4

9-В

30

8

11

10

65

100



9 сынып қорытынды аттестаттау нәтижесі бойынша пәндердің рейтингісі

Таңдау пәні

сынып

барлығы

5

4

3

сапасы

Үлгерімі

Таңдау пәні

1

9-А

30

8

17

5

83

100

Қазақстан тарихы

2

9-Ә

29

7

15

7

75

100

Қазақстан тарихы

3

9-Б

30

11

14

5

83

100

Қазақстан тарихы

4

9-В

29

9

17

3

89

100

Қазақ әдебиеті

]]>
admin Fri, 16 Jun 2023 09:30:33 +0600
Ата-аналарға https://7-talgar.mektebi.kz/roditelyam/260-ata-analara.html https://7-talgar.mektebi.kz/roditelyam/260-ata-analara.html  Талғар ауданында кәсіптік бағдар берілуде

Талғар қаласы №7мектепте «Өмірлік бағдар» жобасы аясында 9-11 сынып оқушыларының ата-аналары мен NEET санатындағы жастарға кәсіптік бағдар беру мақсатында TEDx форматында кездесу өтуде. 





]]>
 Талғар ауданында кәсіптік бағдар берілуде

Талғар қаласы №7мектепте «Өмірлік бағдар» жобасы аясында 9-11 сынып оқушыларының ата-аналары мен NEET санатындағы жастарға кәсіптік бағдар беру мақсатында TEDx форматында кездесу өтуде. 





]]>
admin Thu, 14 Apr 2022 16:31:03 +0600
Отбасы күні https://7-talgar.mektebi.kz/roditelyam/189-otbasy-kn.html https://7-talgar.mektebi.kz/roditelyam/189-otbasy-kn.html "Отбасы -тәрбие бесігі" аудандық байқаудың ІІ орынмен марапатталған мектебіміздің "Нұғман" отбасын марапатымен құттықтаймыз.
Нұғмановтар отбасы Қазақстан халқы Ассамблеясының 25 жылдығына орай облыстық "Берекелі шаңырақ" жас отбасы байқауында  белсенді қатысқаны үшін дипломмен марапатталды.





]]>
"Отбасы -тәрбие бесігі" аудандық байқаудың ІІ орынмен марапатталған мектебіміздің "Нұғман" отбасын марапатымен құттықтаймыз.
Нұғмановтар отбасы Қазақстан халқы Ассамблеясының 25 жылдығына орай облыстық "Берекелі шаңырақ" жас отбасы байқауында  белсенді қатысқаны үшін дипломмен марапатталды.





]]>
admin Mon, 14 Sep 2020 15:12:11 +0600
АТА-АНАЛАР ҮШІН ЖАДЫНАМА https://7-talgar.mektebi.kz/roditelyam/188-ata-analar-shn-zhadynama.html https://7-talgar.mektebi.kz/roditelyam/188-ata-analar-shn-zhadynama.html
]]>

]]>
admin Thu, 10 Sep 2020 16:02:40 +0600