04
September
2023
Тәрбие жұмысы
Өскелең жас ұрпақты рухани-адамгершілік қасиетке баулу, тәрбиелеу – барлық кезеңде өзекті. Біздің келешегіміз – жас ұрпақ, ал ұрпақ тәрбиесі адамзаттың мәңгілік тақырыбы.
Ел ертеңі болар бүгінгі балалар мен жасөспірімдерді тәрбиелеу, әлеуметтік тұрғыдан барынша қамтамасыз ету, толыққанды білім алуына жағдай жасау, олардың құқықтары мен заңды мүдделерін қорғау Қазақ елінің ұлттық саясатының басты бағыттарының бірі.
Тәрбие мен оқыту өзара тығыз байланысты, бір бірінен бөліп алуға болMayтын біртұтас процесс. Білім беру ұйымдарындағы тәрбие пән мазмұны, сынып сағаттарының және мектептен, сыныптан тыс қосымша білім беру мазмұны арқылы жүзеге асады.
Қазақстан Республикасының The presidentі Қасым-ЖоMarch Кемелұлы қасиетті Түркістан қаласы, Түркі елінің шаңырағында өткізілген «Әділетті Қазақстан - Адал азамат» атты ІІ Ұлттық құрылтайда сөйлеген сөзінде: «Адал азаматқа тән қасиеттер әрбір жастың бойынан табылуы керек, ұрпақтың бойында жаман әдет болса, бұл үлкендердің кінәсі»- дей келе, Әділетті Қазақстанды құру үшін: бүкіл қоғам болып жұмылу керектігін:
- ең бастысы, әр азаматтың сана-сезімі жаңғыруы қажеттігін;
- халқымыздың дүниетанымы және өмірлік ұстанымдары өзгеруге тиіс екендігін;
- әйтпесе, басқа реформаның бәрі бекер болатындығын нақты атап өтті.
«Біртұтас тәрбие бағдарламасының» мақсаты:
Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарды бойына сіңірген еңбекқор, адал, саналы, жасампаз азаматты тәрбиелеу.
Міндеттері:
- Ата-ананың өсиетін тыңдауға, отбасы татулығы мен берекесін қадірлеуге, перзенттік парызын өтеуге тәрбиелеу.
- Ұлттық мұраны қастерлеуге, қазақ тілін, мемлекеттік рәміздерді құрметтеуге, татулық, келісім, ынтымақ және ел бірлігін сақтауға, отаншылдық пен мемлекетшілдікке тәрбиелеу.
- Жақсылыққа, игілікке бой түзеуге, абыройлыболуға, ар-ұждан, намыс, жауапкершілік, мейірімділік, қамқорлық пен әділдік қасиеттерін жоғары ұстауға баулу және құқықтық мәдениетін қалыптастыру.
- Денсаулықты қадірлеуге, салауатты өмір салтын ұстануға, ойдың тазалығын және эмоционалды тұрақтылыққа баулу.
- Табиғатқа, табиғи мұраға ұқыптылықпен қарауға және табиғи ресурстарды үнемді әрі тиімді қолдануға тәрбиелеу және еңбекқорлыққа баулу.
- Ата-анасын сыйлайды, перзенттік парызын түсінеді, «қарашаңырақ», «жеті ата», «тектілік» ұғымдарының маңызын бағалайды, отбасы татулығы мен берекесін қадірлейді.
- Отаншыл, мемлекетшіл, намысшыл, халқына адал қызмет етуді, мемлекет тәуелсіздігін және елі мен жерінің тұтастығын қорғауды борышым деп санайды жәнеұлттық мәдениетті құрметтейді, салт-дәстүрлерді біледі, оны сақтайды.
- Әр ісіне, қадамына жауапкершілікпен қарайды, әдепті және мейірімді, сөзінеберік, ісіне адал, кішіге ізет, үлкенге құрмет көрсетеді, ар-ұятты жоғары бағалайды.
- Жан мен тән тазалығын сақтайды, дұрыс тамақтану мәдениетін түсінеді, эмоционалды жай-күйін басқарады.
- Тұратын үйін, ауласын, қаласын таза ұстайды, қоғамдық орынға және қоршаған ортаға ұқыптылықпен қарайды, табиғатқа жанашыр және туған жердің қайталанбас ерекшелігін және оныңбірегей болмысын таниды және адал еңбекті жоғары бағалайды.
Ұлттық мүдде құндылығы:
- Қазақстан мемлекеттілігін нығайтуға атсалысу;
- Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруға белсенді үлес қосу;
- Ұлттық мұраға ұқыпты қарау;
- Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту;
- Қазақстан мүддесіне қызмет етуге ұмтылу;
- Қоғам игілігі үшін қызмет ету;
- Қазақстанның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайын болу;
- Ұлттық мәдениетті дәріптеу;
- Отаншыл, мемлекетшіл және намысшыл
- Мемлекеттік рәміздерді қадірлейді
- Елінің тарихын құрметтейді
- Ұлттық мирасты, мәдениетті дәріптейді
- Құқықтық және экологиялықмәдениеті жоғары
- Академиялық адалдыққағидатын қолдау;
- Адал еңбекті құрметтеу;
- Сөзіне берік, ісіне адал болу;
- Халқына адал қызмет ету
- Әдеп нормаларын ұстану;
- Шешім қабылдай білу жәнежауапкершілікті сезіну;
- Достарына, сыныптастарына, отбасы мүшелеріне қамқор болу, мейірімділік таныту;
- Өзін отбасының, сыныптың, мектептің, қоғамның, Отанның бірмүшесі екенін сезіну.
- Ар-ұят, адалдықты жоғарыбағалайды;
- Сөзіне берік, ісіне жауапкершілік танытады;
- Ата-анасына сүйіспеншілікпенқарайды;
- Достарын, сыныптастарынсыйлайды;
- Кішіге ізет, үлкенге құрметкөрсетеді.
- Сыни және креативті ойлау;
- Жеке және командаменжұмыс істей білу;
- Білуге, жаңаны тануғақұштар болу;
- Физикалық белсенді болу;
- Салауатты өмір салтынұстану;
- Технологиялық және цифрлық дағдылардыілгерілету;
- Дұрыс қарым-қатынасорната білу;
- Уақыт пен қаржынытиімді жоспарлау.
- Жан мен тән тазалығынсақтайды;
- Дұрыс тамақтану мәдениетінтүсінеді;
- Қоршаған орта тазалығынсақтайды;
- Informationтық, медиа жәнеқаржылық сауаттылық;
- Ізденімпаз, жасампаз тұлға.
Туғаннан 6 жасқа дейінгі бала тәрбиесі
Мектеп жасына дейінгі бала тәрбиесінде:
- баланың дербес әрекетіне қолдау көрсету;
- баланың шексіз мүмкіндіктеріне сенім білдіру;
- баланың қызығушылық танытқан іс-әрекеттерін сынап көруіне мүмкіндік беру ұсынылады.
- бесік-жырлары, арнау-тілек өлеңдер, өтірік өлеңдер, санамақтар, жаңылтпаштар мен мақал-мәтелдер, жұмбақтар, балалар айтысы және басқа да балалардың тілдік қарым-қатынас жасауына қолайлы халық ауыз әдебиетінің үлгілері мектеп жасына дейінгі бала тәрбиесінің құралы ретінде жүйелі қолдану;
- балабақшада түскі (ұйқы) демалыс алдында оның жақсы ұйықтап, тынығуы үшін 0-3 жас аралығындағы бөбектерге бесік жырын (басқа да балаларға арналған жағымды әуенді әндер) тыңдату, ал 3 жастан асқан балаларға мейірімділік пен жақсылықты дәріптейтін ертегілер айту дәстүрін енгізу;
- балалармен ертегі сағаттары, «Әжемнің ертегісі», «Бал бала» тіл ширату жобалары мен іс-шараларын жүзеге асыру;
- балалардың жас ерекшелігін, қызығушылығы мен қажеттілігін ескере отырып ұлттық қимыл-қозғалыс ойындарын, спорттық қимыл-қозғалыс ойындарын жүйелі қолдану ұсынылады.
Ұсынылады:
- тәрбиелік іс-шаралардың мазмұны, форматы, көркемдік стилі, ұсынылу тәртібі қазіргі балалардың жас және
- психологиялық ерекшеліктеріне, қызығушылықтарына, қабылдауына сәйкес болуы;
- қысқа және ұзақ мерзімде іске асырылатын тақырыптық жобаларды жоспарлау арқылы тәрбие жұмысының жүйелілігін, бірізділігін, тұтастығын қамтамасыз ету;
- халық ауыз әдебиеті үлгілері, көркем шығармалар тәрбиелік шаралар мен жобалардың мазмұнын қамтамасыз ететін дереккөзі ретінде қолдану;
- бастауыш сынып білім алушыларының мінез-құлық әдебі мен өзін-өзі ұстау мәдениетін қалыптастырудың құралдарының бірі ретінде қазақ халқының мақал-мәтелдерін, тыйым сөздерін қолдану;
- ұлттық ойындарды («Асық ату» өткізу, Хан талапай, Арқан тартыс, Алтыбақан, Айгөлек, Белдесу, Саққұлақ, Тымпи, Тоғызқұмалақ т.б.) баланың физикалық, зияткерлік тұрғыдан дамуына ықпал ететін құралдардың бірі ретінде қолдану арқылы оның қолданыс аясын кеңейту;
- әлеуметтік тәжірибелер арқылы адамдарға, жан-жануарларға қамқорлық және табиғатты қорғау аясында жасалған қайырымдылық іс-шараларына тарту, оларды әлеуметтік желілерде насихаттау ұсынылады.
- тәрбие шаралары мен жобаларының мазмұнын, форматын, көркемдік стилін, ұсынылу тәртібін анықтауда жасөспірімдік кезеңдегі балалардың психологиялық ерекшелігін, қызығушылығын назарға алып, цифрлық технологиялардың жетістіктерін ескеру;
- жас ерекшеліктеріне сай келетін классикалық көркем шығармалар мен көркем әдебиеттерді ұсыну; оқылған шығарма кейіпкерлерінің бойындағы адами қасиеттері мен жағымсыз әдеттерін талқылауға бағытталған кейстік жағдаяттарды шешуді ұсыну;
- еліміздегі тарихи орындарға, ескерткіштерге экскурсия жасау, ел мен жер тарихы туралы деректермен танысу, театрға, музейлерге, мұрағаттарға, ұлттық парктер мен қорықтарға бару, виртуалды саяхаттар жасау немесе/және цифрлық технологиялардың жетістіктерін қолданып таныстыру;
- ақын-жыраулар және ұлт зиялыларының, батырлардың, тарихи тұлғалар мен қоғам қайраткерлерінің өмір жолдарымен, олардан мирас болып жеткен мұралармен таныстыру;
- тарихи, деректі фильмдерді талдау;
- білім алушылардың мәдени және ұлттық мұраны насихаттау бойынша бастамаларына қолдау көрсету;
- табиғатты қорғау, адамның әрекеттерінен туындайтын апаттардың алдын алу бойынша жобалар әзірлеу;
- жобаларды жүзеге асыруға отбасын әлеуметтік әріптестікке тарту;
- «Гаджетсіз демалыс» күндерін ұйымдастыру, кітап оқу, спортпен шұғылдану, табиғат аясында серуендеу т.б. шаралар ұйымдастыру ұсынылады.
Ұсынылады:
- жастар тәрбиесі ел мен жер тұтастығын, ел тәуелсіздігін қадірлеуге, ар-ұят, намысты жоғары ұстауға, адал еңбекпен қызмет етуге, қоғам игілігі үшін азаматтық белсенділік танытуға, жауапкершілікті саналы түсінуге, салауаттық, зияткерлік құндылықтарына негізделген тәрбиеге басымдық берілуі тиіс;
- ел болашағы үшін маңызды буын екендіктерін сезінуіне, отбасы алдындағы парызын, Отан алдындағы борышын өтуге белсенділігін арттыруға бағытталған әлеуметтік тәжірибелер мен жобаларға жастарды тарту;
- ұлттың тарихи сана-сезімін жаңғыртудың маңыздылығы, тарихи төл шежіресін дәріптеуге айырықша мән бере
- отбасы құндылықтарын дәріптеуге, отбасын құруға жауапкершілікті түсіндіруге бағытталған іс-шараларға тарту;
- адал еңбекті жоғары бағалауға, еңбек адамын құрметтеуге бағытталған іс-шараларға тарту, кәсіптік бағдарын дұрыс анықтауға қолдау көрсету ұсынылады.
- балаларды заңға, адамның және азаматтың құқықтарына, бостандықтарына, ата-анасына, үлкендерге, отбасылық, тарихи және мәдени құндылықтарға, мемлекеттік рәміздерге құрмет көрсету, жоғары имандылық, патриоттық, қоршаған ортаға ұқыпты қарау рухында тәрбиелеуге;
- білім алушылар мен тәрбиеленушілердің өмірлік дағдыларын, құзыреттерін, өздігінен жұмыс істеуін, шығармашылық қабілеттерін дамытуға және саламатты өмір салты мәдениетін қалыптастыруға.
Облыстық әдістемелік орталықтары мен кабинеттерінің әдіскерлері «Біртұтас тәрбие бағдарламасын» жүзеге асыруда педагогтарға әдістемелік қолдау көрсетеді. Оқыту семинарлары мен тренингтер өткізеді.
Жауапты мемлекеттік органдардың сертификатталған тренерлері білім беру ұйымдарының педагогтары мен оқушыларына сыныптан тыс сағаттарын өткізеді, ата-аналар жиналыстары мен тәрбиелік іс-шараларын ұйымдастырады.
Білім беру ұйымы (мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік білім беру) басшысының (меңгерушінің, директорының) тәрбие жұмысы жөніндегі (әдіскері) орынбасары міндетті:
- тәрбие процесін ұйымдастыруды қамтамасыз етеді;
- тәрбие жұмысын ағымдағы және перспективалық жоспарлауды ұйымдастырады;
- тәрбие процесінің мазмұны мен өткізілу сапасына жүйелі бақылауды жүзеге асырады;
- тәрбие процесін қамтамасыз ететін білім беру ұйымдары әкімшілігінің, әлеуметтік-психологиялық қызметтері мен бөлімшелерінің жұртшылық және құқық қорғау органдарының өкілдерімен, ата-аналар қоғамдастығының, қамқоршылық кеңестің өкілдерімен өзара іс-қимылын үйлестіреді.
- салауатты өмір салтына ынталандыру;
- сыныпта достық ортаны, өзара түсіністікті құру;
- білім алушылардың басқаларға деген жауапкершілігін, ұжымда жұмыс істей білуге баулу;
- ата-аналар жиналысын өткізу (педагогикалық консилиумдар, тренингтер, әңгімелер, ата-аналарға (басқа да заңды өкілдерге) арналған консультациялар);
- білім алушылардың оқу жетістіктері және ішкі тәртіп ережелерін сақтау мәселелері бойынша ата-аналармен өзара әрекеттесу;
- аптасына бір рет (дүйсенбіде) сынып сағаттарын өткізу.
Орындалған іс-шараларды әлеуметтік желілерде жариялау, #Біртұтас_тәрбие хештегін тегтеу
Ескерту: Біртұтас тәрбие бағдарламасы шеңберінде тәрбиенің кешенді жоспарын іске асыруда ұсынылған
мақсат, міндеттер мен мазмұнын сақтай отырып, өңірдегі жергілікті ерекшеліктерді ескеру маңызды.
Жоспарды іске асыруға жауапты мемлекеттік органдар:
Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі;
Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау министрлігі;
Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігі; Қазақстан Республикасының Information және қоғамдық даму министрлігі; Қазақстан Республикасының Жоғары білім және ғылым министрлігі;
Қазақстан Республикасының Мәдениет және спорт министрлігі; Қазақстан Республикасының Ішкі істер министрлігі;
Қазақстан Республикасының Қорғаныс министрлігі; Қазақстан Республикасының Төтенше жағдайлар министрлігі;
Қазақстан Республикасының Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі; Қазақстан халқы Ассамблеясы
Облыстардың, Астана, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері
ҚЫРКҮЙЕК – БІЛІМ АЙЫ
- 1 қыркүйек-Білім күні, сынып сағаттары
- 5 қыркүйек- А.Байтұрсынұлының туған күніне арналған «Тіл тазалығы» тақырыбындағы шаралар
- Шығыс мұсылмандарының рухани тәлімгері және діни жетекшісі, ақын, ойшыл, ғұлама Қожа Ахмет Ясауидің туғанына 930 жыл
- Қазақ әдебиетінің ХХ ғасырдағы жарық жұлдыздарының бірі, жазушы, драматург Жазушы Оралхан Бөкейдің туғанына 80 ж
№ | Іс-шараның атауы | Құндылық индикаторы | Ұйымдастыру | Мерзімі | Аяқталу нысаны | Білім беру ұйымдарымен бірлесіп жұмыс жасайтын мемлекеттік органның атауы және қоғамдық бірлестектер, қауымдастықтар | Жүзеге асырушы жауапты мамандар | ||
ҚҰНДЫЛЫҚТАР: ТАЛАП, АР-ҰЯТ, ҰЛТТЫҚ МҮДДЕ (ОТАН) | |||||||||
1 | 1 қыркүйек -Білім күні «Мектеп – мейірім мекені» | - ұлттық мәдениетті дәріптеу; -білуге, жаңаны тануға құштар болу; |
| 01 .09 | Білімге ұмтылу, еңбексүйгіштік және Отаншылдық», «Менің сүйікті мектебім», «Менің алғашқы ұстазым» республикалық онлайн акциясы #Bilim_quni хэштегі әлеуметтік желіге жариялау | Board of Trusteesі Ата -аналар академиясы Жергілікті басқару органы | Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлары, педагог – ұйымдастырушы, сынып жетекші | ||
2 | «Ерен елдің ертеңі кемел білім мен ана тілінде» Қазақстан халқының тілдері күніне арналған іс-шаралар («Жеткіншектің жеті жарғысы» жобасы) | -Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту; - Қазақстан мемлекеттілігін нығайтуға атсалысу | Сынып сағаты Сыныптан тыс іс -шаралар 1-11 сыныптар | 05.09- 15.09 | акциялар, түрлі іс-шаралар әлеуметтік желіге жариялау | Қазақ тілі қоғамы өкілдері, БАҚ өкілдері | Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлары ПҰ, Тіл мамандары | ||
3 | «Мағжан Жұмабаев-заманның заңғар тұлғасы » («Жеткіншектің жеті жарғысы» жобасы) | Отаншыл, мемлекетшіл және намысшыл болу | Бірыңғай республикалық диктант жазу 1-4 сыныптар 5-9 сыныптар | 05.09 | Диктантты жинақтау | Қазақ тілі пәні мұғаімдері | Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлары Қазақ тілі пәні мұғаімдері | ||
4 | «Жолда жүру ережелерін білесің бе?» «Жеткіншектің жеті жарғысы» жобасы) | - Қазақстанның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайын болу; | Онкүндік /жеке жоспар/ 1-8 сыныптар | 04-15 қыркүйек | Сынып сағатының жоспары әлеуметтік желіге жариялау | Жол полициясының өкілдері Мектеп инспекторы | ДТІЖО, ПҰ, Сынып жетекші | ||
5 | Республикалық «Сергіту сәті» челленджі (« 9 айға 9 іс шара» ) | -жан мен тән тазалығын сақтау | Республикалық челлендж | 08 қыркүйек сағ 12.00 | Анықтама, әлеуметтік желіге жариялау | Мектеп әкімшілігі Мектеп ұжымы | Педагог-ұйымдастырушы, дене шынықтыру пәні мұғалімдері | ||
6 | «12- қыркүйек Отбасы күні, «Отбасы-бақыт мекені» | -Қазақстан мемлекеттілігін нығайтуға атсалысу -Отбасының ортасының абыройын асыру; | сынып сағаты отбасылық сайыстар челлендж 1-11 сыныптар | 15.09 | Сынып сағатының жоспары бейнебаян хаттама әлеуметтік желіге жариялау | Аудандық білім бөлімі, жергілікті БАҚ өкілдері, ата -аналар академиясы | Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлары, Сынып жетекші, педагог -ұйымдастырушы | ||
7 | «Жасөспірімдер және қылмыс» буллинг, кибербуллингтің алдын алу | -Достарын, сыныптастарын сыйлайды; | 5-11 сыныптар | 18-19.09 | Жоспар, анықтама сұхбат | Құқық қорғау органдарымен кездесу | ДТІЖО, сынып жетекшілері, мектеп инспекторы, әлеуметтік педагог, мектеп психологі | ||
8 | Еңбек күні:«Қоғамдық игілікке қызмет ету» тақырыбында білім беру ұйымың қызметкерлеріне құрмет көрсету акциясы (Еңбегі адал жас өрен» жобасы) | қоғам игілігі үшін қызмет ету; - Адал еңбекті құрметтеу - сөзіне берік, ісіне адал болу. | Акция | Әлеуметтік желіге жариялау | Қыркүйек айының соңғы аптасы | Department of Education, білім бөлімдері | Мектеп әкімшілігі, мектеп парламенті | ||
9 | Терроризм және діни экстремизмге қарсы іс қимыл: «Діннен адастырар теріс ағым» | Қазақстанның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайын болу | Дөңгелек үстел, пікір алмасу 9-11 сыныптар | 2 апта | Анықтама, әлеуметтік желілерде жариялау, бейнероликтерді талқылау | Теолог маман, жергілікті полиция қызметі. | ДТІЖО, сынып жетекшілері, педагог-психолог, әлеуметтік педагог | ||
10 | «Балалар қауіпсіздігінің алдын алу, ата-ананың бала алдындағы жауапкершілігі» /ата-аналар жиналысы/ | -сөзіне берік, ісіне адал болу; - өзің, отбасының сыныптың , қоғамның бір мүшесі екенін сезіну. | Жалпы ата- аналар жиналысы 1-4 сыныптар 5-9 сыныптар | Кесте бойынша | Хаттама Келісімшарт | Ата -аналар академиясы | Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлары Педагог-ұйымдастырушы Сынып жетекші | ||
11 | 1 қазан – Қарттар күні. «Қарты бар үйдің қазынасы бар» іс-шара | - ұлттық мирасты, мәдениетті дәріптеу;- кішіге ізет, үлкенге құрмет көрсетеді | Кездесу, сынып сағаты, мерекелік іс-шара | 29.09 | Анықтама Әлеуметтік желіге жариялау, бейнеқұттықтаулар | Ата-аналар аудиториясы, ардагерлер кеңесі | ДТІЖО, сынып жетекшілер, Педагог-ұйымдастырушы |
- 1 қазан - Қарттар күні
- 5 қазан – Teachers күні
- 25 қазан – Республика күні
- Қазақ жазушысы, қоғам қайраткері, Қазақстанның еңбек сіңірген мұғалімі Спандияр Көбеевтің туғанына 145 жыл
- Алаш жұртының әйгілі перзенті, көрнекті қазақ ақындарының бірі, фольклоршы, ғұлама ғалым Мәшһүр - Жүсіп Көбеевтің туғанына 165 жыл
- Қазақтың көрнекті жазушысы, драматург, публицист, қазақ әдебиетін қалыптастырушылардың бірі Жүсіпбек Аймауытовтың туғанына 135 жыл
- Алаш қозғалысының қайраткері, ақын, қазақ әдебиетінің жарық жұлдызы Мағжан Жұмабаевтың туғанына 130 жыл
№ | Іс-шараның атауы | Құндылықтар индикаторы | Ұйымдастыру | Мерзімі | Аяқталу нысаны | Білім беру ұйымдарымен бірлесіп жұмыс жасайтын мемлекеттік органның атауы және қоғамдық бірлестектер, қауымдастықтар | Жүзеге асырушы жауапты мамандар |
ҚҰНДЫЛЫҚТАР: ТАЛАП, АР-ҰЯТ, ҰЛТТЫҚ МҮДДЕ (ОТАН) | |||||||
1 | «Бір отбасы – бір кітап» жобасы аясында Қазақ жазушысы, қоғам қайраткері, Қазақстанның еңбек сіңірген мұғалімі Спандияр Көбеевтің туғанына 145 жыл («Оқуға құштар» жобасы) | -Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту; - Қазақстан мүддесіне қызмет етуге ұмтылу; -халқына адал қызмет ету; | Кітап көрмесі | 03.10 | Бейнебаян, көрме, анықтама. әлеуметтік желілерге жариялау | Ата-аналар аудиториясы | Мектеп кітапханашысы Педагог-ұйымдастырушы Сынып жетекшілер |
2 | Teachers күніне орай: «Ұстаз! Сіздің алдыңызда...!» | - қоғам игілігі үшін қызмет ету, - адал еңбекті құрметтеу | Мектепішілік мерекелік іс-шара 11 сыныптар | 05.10 | Бейнеқұттықтаулар, қабырға газеттері, әлеуметтік желілерге жариялау | Ардагер ұстаздар мен мектеп ұжымы | ДТІЖО, 11 СЖ, ПҰ ӨӨБ ұйымы |
3 | «Әкем айтқан нақыл сөз...» | Отбасы құндылықтарын дәріптеуге, отбасын құруға жауапкершілікті түсіндіру | Дөңгелек үстел 5-11 сыныптар | 11.10 | Іс-шараның жоспары/сценарийі; әлеуметтік желілерге жариялау | Ата-аналар академиясы «Әкелер кеңесі» мүшелері | Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлары, Сынып жетекшілер, Педагог - ұйымдастырушы |
«Оқуға құштар мектеп» жобасы аясында: Ақын, жазушы, көрнекті мемлекет және қоғам қайраткері Сәкен Сейфуллиннің 130 жылдығына орай поэзия кеші | Ұлттық мирасты мәдениетті дәріптейді. | Эссе жазу, өлеңдерін жатқа айту. 8-11 сыныптар | 13.10 | Анықтама, әлеуметтік желіге жариялау | аудандық орталық кітапхана, Талғар газеті | ДТІЖО, сынып жетекшілері | |
4 | «Жақұты барға жасын түспейді» Алаш қозғалысының қайраткері, ақын, қазақ әдебиетінің жарық жұлдызы Мағжан Жұмабаевтың туғанына 130 жыл («Оқуға құштар» жобасы) | Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту; - Қазақстан мүддесіне қызмет етуге ұмтылу; -ар-ұят, адалдықты жоғары бағалайды; - сөзіне берік, ісіне жауапкершілік танытады; | Мектепішілік челлендж, 3-4сыныптар, 5-8 сыныптар | 17.10 | Өлеңдерін оқу, анықтама, әлеуметтік желіге жариялау | Тіл мамандары | Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлары 3-4 сыныптар, 5-8 сынып жетекшілер, кітапхана меңгерушісі |
«Бабалар салған ізімен...» айтысын өткізу («Төрт тоқсанға төрт шара» жобасы) | Ұлттық мәдениетті дәріптеу Әдеп нормаларын ұстану Дұрыс қарым-қатынасорната білу | Мектепішілік айтыс | 19.10. | Республикалық мәдени- ағартушылық жобасын ұйымдастыру және өткізу Жеңімпаздардыаудан, облыс кезеңіне қатыстыру | Қазақ тілі қоғамы .БАҚ өкілдері , жергілікті ақындар | Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Сынып жетекші Музыка пәнінің мұғалімі | |
5 | «Күз кереметі» мектепішілік алтын күз мерекесі | - қоғам игілігі үшін қызмет ету, - адал еңбекті құрметтеу | Мектепішілік мерекелік іс-шара 8-9 сыныптар | 20.10 | Қабырға газеттері, әлеуметтік желілерге жариялау | педагог- ұйымдастырушы, сынып жетекшілер | |
6 | 25 қазан-Республика күніне орай жанды дауыспен Мемлекеттік Гимнді орындау, «Әнұран айту» челленджі (Тоғыз айға 9 іс –шара) | - Қазақстан мемлекеттілігін нығайтуға атсалысу, - | 1-11 сыныптар | 23.10 сағ 12.00 | Анықтама, әлеуметтік желіге жариялау | ДТІЖО, педагог-ұйымдастырушы, пән мұғалімдері | |
7 | 25 қазан-Республика күні «Мәңгілік жаса, қыран елім Қазақстаным!» | - Қазақстан мемлекеттілігін нығайтуға атсалысу, - қоғам игілігі үшін қызмет ету | Мектепішілік іс- шара Сынып сағаттары, /жеке жоспар бойынша\ | 24.10 | Анықтама, әлеуметтік желіге жариялау | Жергілікті атқару органдары, ата аналар академиясы | ДТІЖО, 10сынып жетекшілері |
8 | «Ыстық қайрат, нұрлы ақыл, жылы жүрек» Абайдың «Толық адам» ілімін насихаттау | - адал еңбекті құрметтеу; - сөзіне берік, ісіне адал болу; - халқына адал қызмет ету | Сыныптан тыс іс-шара , Әдеби- сазды кеш 9-10 сыныптар | 27.10 | Сыныптан тыс іс-шараның жоспары , анықтама | Пән мұғалімдері, кітапханашы. | Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлары Педагог - ұйымдастырушы Сынып жетекші, Тіл мамандары |
9 | «Бес нәрсеге асық бол...» («Жеткіншектің Жеті Жарғысы») | -академиялық адалдық қағидатын қолдау; - адал еңбекті құрметтеу; - сыни және креативті ойлау; | Сынып сағаты 1-4 сыныптар 5-8 сыныптар | 27.10 | Сынып сағатының жоспары | Сынып жетекші | Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлары, Сынып жетекші |
- 15 қараша - Ұлттық валюта күні
- Күзгі демалыс
№ | Іс-шараның атауы | Құндылықтар индикаторы | Ұйымдаст ыру түрі | Мерзімі | Аяқталунысаны | Білім беру ұйымдарымен бірлесіп жұмыс жасайтын мемлекеттік органның атауы және қоғамдық бірлестектер, қауымдастықтар | Жүзеге асырушы жауапты мамандар |
ҚҰНДЫЛЫҚТАР: ТАЛАП, АР-ҰЯТ, ҰЛТТЫҚ МҮДДЕ (ОТАН) | |||||||
1 | «Адалдық – атадан қалған мұра» ұрпақтар сабақтастығын насихаттау («Еңбегі адал жас өрен» жобасы) | - қоғам игілігі үшін қызмет ету; - адал еңбекті құрметтеу; - уақыт пен қаржыны тиімді жоспарлау | Ата-аналар жиналысы «Тектілік психологиясы» баяндама | 31.10 | Ата-аналар жиналысының жоспары , баяндама хаттама | Ата - аналар академиясы | Мектеп психологы Педұйымдастырушы Сынып жетекші |
2 | «Уақытты басқару және өзін-өзі ұйымдастыру» жобасы аясында музейлер мен театрларға саяхат жасау | - білуге, жаңаны тануға құштар болу - әдеп нормаларын ұстану - академиялық адалдық қағидатын қолдау | 5-9 сыныптар | 31.10-06.11 | Еліміздегі тарихи орындарға, ескерткіштерге экскурсия жасау, ел мен жер тарихы туралы деректермен танысу, театрға, музейлерге, мұрағаттарға, ұлттық парктер мен қорықтарға бару, виртуалды саяхаттар жасау немесе/және цифрлық технологиялардың жетістіктерін қолданып таныстыру; | Ата - аналар академиясы Театр және өнер орталықтарының өкілдері | Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлары Педұйымдастырушы Сынып жетекші Ата- аналар комитеті |
3 | Күзгі демалыс: «Отбасындағы бір күн» челленджі | - қоғам игілігі үшін қызмет ету; - адал еңбекті құрметтеу; - уақыт пен қаржыны тиімді жоспарлау | Отбасылық шеберхана, Ата-ана жұмыс орнындағы бір күн 1-11 сыныптар | 01.11 | Әлеуметтік желіге жариялау | Білім бөлімі, | ДТІЖО,Пед .ұйымдастырушы сынып жетекшілері |
4 | Алаш жұртының әйгілі перзенті, көрнекті қазақ ақындарының бірі, фольклоршы, ғұлама ғалым Мәшһүр - Жүсіп Көпеевтің туғанына 165 жыл толуына орай М.Ж. Көпеевтің шығармаларымен танысу («Оқуға құштар», «Балалар кітапханасы» жобасы) | -Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту; - Қазақстан мүддесіне қызмет етуге ұмтылу; | Челлендж 8-9 сыныптар | 02.11 | Шығармаларын оқып, әлеуметтік желі арқылы насихаттау Марапаттау | Ата - аналар академиясы Аудандық орталық кітапхана қызметкерлері Мектеп кітапханасы | ДТІЖО,Пед .ұйымдастырушы сынып жетекшілері Кітапханашы |
5 | «Гаджетсіз демалыс» күндерін ұйымдастыру | -Жан мен тән тазалығын сақтау; салауатты өмір салтын қалыптастыру; | 1-11 сынпытар | 03.11 | Кітап оқу, спортпен шұғылдану, табиғат аясында серуендеу | Ата-ана, кітапхана | Сынып жетекшілер |
6 | Ұлттық мектеп лигасы жобасы аясында: «Тоғыз құмалақ-day» | - Жеке және командамен жұмыс істей білу; - Физикалық белсенді болу | Ұлттық ойындар жарысы 1-11 сыныптар | 04.11 | Бағдарлама, ереже, қорытынды | Аудандық мәдениет, дене шынықтыру және спорт бөлімі мамандары, ата- аналар академиясы мүшелері | ДТІЖО, дене шынықтыру пәні ӘБ, сынып жетекшілері |
7 | Сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды қалыптастыруға бағытталған «Саналы ұрпақ» және «Адал ұрпақ» клубтарымен таныстыру («Жеткіншектің жеті жарғысы» жобасы) | -Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруға белсенді үлес қосу -Академиялық адалдық қағидатын қолдау -Дұрыс қарым-қатынас орната білу | 7-11 сыныптар, «Адал ұрпақ» мүшелері | 10.11 | Дөңгелек үстел сценарийі, жекелеген оқушылардың таныстырылымы, бейнебаян | Мектеп инспекторы «Адал ұрпақ» клубы мүшелері | Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Сынып жетекші Педұйымдастырушы Адал ұрпақ клубы |
8 | «Әкеге-ізет, анаға – құрмет» («Еңбегі адал жас өрен» жобасы) | -Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруға белсенді үлес қосу; -Достарына, сыныптастарына отбасы мүшелеріне қамқор болу, мейірімділік таныту. | Сыныпсағаты 1-4 сыныптар | 13.10 | Сынып сағатының жоспары, фотоесебі | «Әжелер алқасы» «Әкелер мектебі» | ДТІЖО Педұйымдастырушы Сынып жетекші |
9 | Ұлттық теңге – тәуелсіз Қазақстанның айшығы | -Ұлттық мұраға ұқыпты қарау; - Академиялық адалдық қағидатын қолдау; -Уақыт пен қаржыны тиімді жоспарлау; | 7-9 сыныптар конференция | 15.11 | Конференцияның жоспары, фотоесеп | Тарих пәнінің мұғалімдері | ДТЖО, сынып жетекші, Тарих пәнінің мұғалімдері |
10 | Кәмелетке жасы толмағандар арасындағы құқықбұзушылық, жыныстық тиіспеушілік, нашақорлықтың алдын алу шаралары | -сөзіне берік, ісіне адал болу; - өзің, отбасының сыныптың , қоғамның бір мүшесі екенін сезіну. | Дөңгелек үстел, жиналыс Қыздар, ұлдар Ұйымы 7-10 сыныптар | 17.11 | Анықтама, Хаттама Әлеуметтік желілерде жариялау | Жергілікті полиция қызметкерлері, мектеп инспекторы, СӨС мамандары | ДТІЖО, сынып жетекшілері, педагог психолог, әлеуметтік педагог, мектеп инспекторы |
11 | «Оян, ар мен адалдық» («Еңбегі адал жас өрен» жобасы) | Қазақстан мемлекеттілігін нығайтуға атсалысу Өзін отбасының, сыныптың, мектептің, қоғамның, Отанның бірмүшесі екенін сезіну Дұрыс қарым-қатынас орната білу | Сынып сағаты 1-11 сыныптар , | 3 апта | Сынып сағатының жоспары | Ата аналар академиясы | Сынып жетекші |
12 | Тоғыз айға 9 іс-шара: Асық ату челленджі | Ұлттық дәстүрді және ойынды дәріптеу | Республикалық челленджі 1-11 сыныптар | 17.11. | Анықтама, Әлеуметтік желілерде жариялау | білім бөлімдері | ДТІЖО, дене шынықтыру пәні ӘБ |
13 | Дүниежүзілік балалар күніне орай: Тұрмыстық зорлық-зомбылықтың алдын алу, балалар құқығының қорғалуы бойынша іс-шаралар ұйымдастыру «Қауіпсіз балалық шақ» (1-4 ) «Қатыгедік озбырлығы» (5-11) | -Отаншыл, мемлекетшіл және намысшыл; | Сыныптан тыс іс –шаралар (тәрбие сағаты, жасырын сауалнама, пікір алмасу т.б.) 1-4, 5-11 сыныптар | 20.11. | Анықтама, әлеуметтік желілерде жариялау | Аудандық, қалалық прокуратура Полиция департаментінің жергілікті полиция қызметі басқармасы, аудандық, қалалық полиция бөлімдері | ДТІЖО, сынып жетекшілері, педагог-психолог, әлеуметтік педагог, педагог- ұйымдастырушы |
14 | Сыбайлас жемқорлыққа қарсыдүниетанымды қалыптастыруға бағытталған «Сыбайлас жемқорлық – барша қоғамның жауы» | -Ар-ұят, адалдықты жоғары бағалайды; | Пікір сайыс 9-10 сыныптар | 23.11 | Ереже, қорытынды | Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл департаменті | ДТІЖО, «Адал ұрпақ» клубтарының жетекшілері |
15 | «Салауатты өмір салтындағы дене белсенділігінің рөлі» «Ұлттық мектеп лигасы» | Қоғам игілігі үшін қызмет ету Адал еңбекті құрметтеу Физикалық белсенді болу | Эстафеталық спорттық ойындар 8- 11 сынып командалары | «Мектеп спортының үздігі» кубогымен марапаттау | Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Сынып жетекші Дене шынықтыру мұғалімдері |
- 16 -17 желтоқсан-Тәуелсіздіктің 32 жылдығы
№ | Іс-шараның атауы | Құндылықтар индикаторы | Ұйымдасты ру түрі | Мерзімі | Аяқталу нысаны | Білім беру ұйымдарымен бірлесіп жұмыс жасайтын мемлекеттік органның атауы және қоғамдық бірлестектер, қауымдастықтар | Жүзеге асырушы жауапты мамандар |
ҚҰНДЫЛЫҚТАР: ТАЛАП, АР-ҰЯТ, ҰЛТТЫҚ МҮДДЕ (ОТАН) | |||||||
1. | «Тарих пен тіл тамырлас» («Жеткіншектің Жеті жарғысы» жобасы) | Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту Білуге, жаңаны тануға құштар болу Халқына адал қызмет ету | Сынып сағаты 1-11 сыныпта р | Желтоқсан | Сынып сағатының жоспары | ҚР Оқу-ағарту министрлігіне қарасты білім беру ұйымдары | Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Сынып жетекші |
2. | («Тоғыз айға тоғыз шара» жобасы) «Шығарма жазу: болашаққа хат» челлендіжі «Тәуелсіз Қазақстандағы жетістіктерім», «Менің болашағым» | Қазақстан мемлекеттілігін нығайтуға атсалысу Достарына, сыныптастарына, отбасы мүшелеріне қамқор болу, мейірімділік таныту Дұрыс қарым-қатынас орната білу | 2-11 сыныптар | 13.12.2023ж Сағ:12:00 | Жоспары, марапаттау | Ата аналар академиясы | Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Педұйымдастырушы Сынып жетекші |
3. | «Мен - еріктімін» («Еңбегі адал жас өрен» жобасы) | Қоғам игілігі үшін қызмет ету Адал еңбекті құрметтеу Физикалық белсенді болу | 8-10 сыныптардың еріктілері | Анықтама, жариялау | «Жастар ресурс орталығы» | Әлеуметтік педагог, Педагог –ұйымдастырушы, Сынып жетекші | |
4. | «Ұлттық рух – тәуелсіздік тірегі» (Жеткіншектің Жеті жарғысы жобасы) | Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруға белсенді үлес қосу Халқына адал қызмет ету | 5-11 сыныптар Патриоттық салтанатты жиын, сынып сағаты | 11-15.12. | Анықтама, әлеуметтік желіге жариялау | Аудандық БАҚ өкілдері, «Желтоқсан қоғамдық бірлестігі», «Жауынгер» ҚБ | ДТІЖО, сынып жетекшілері , музыка пәнінің мұғалімі |
5. | «Көк тудың желбірегені» («Жеткіншектің Жеті жарғысы» жобасы) | Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруға белсенді үлес қосу Халқына адал қызмет ету | Сурет байқауы 1-4 сыныптар | 15.12. | Сурет көрмесі Марапаттау, жариялау | Аудандық БАҚ өкілдері, «Желтоқсан қоғамдық бірлестігі», | Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, Сынып жетекші |
7. | «Жеңісімді Тәуелсіздікке арнаймын!» («Жеткіншектің Жеті Жарғысы» жобасы) | Қоғам игілігі үшін қызмет ету Адал еңбекті құрметтеу Физикалық белсенді болу | Спорттық жарыс 1О-11 сыныптар | 12-15.12 | Сыныптан тыс іс- шараның жоспары/сц енариі Марапаттау | Бұқаралық спорт бөлімі | Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Сынып жетекші Дене шынықтыру пәні мұғалімдері |
10 . | Құқық мәдениет және оның маңызы | Құқықтық және экологиялық мәдениеті жоғары | 1-11 сыныптар Ата-аналар, оқушылар жиналысы | 25.12 | анықтама | Облыстық Полиция департаментінің жергілікті полиция қызметі басқармасы, аудандық, қалалық полиция бөлімдері | ДТІЖО, сынып жетекшілері, педагог ұйымдастырушы |
«Жаңа жыл 2024» | Достарынағ сыныптастарынағ отбасы мүшелеріне қамқор болу | 1-11 сыныптар Ертеңгіліктер, сынып сағаттары | 26-28.12 | Жоспар, анықтама, әлеуметтік желілерге жариялау | Department of Education, білім бөлімдері | Мектеп әкімшілігі, сынып жетекшілері, мектеп парламенті |
- Қысқы демалыс
№ | Іс-шараның атауы | Құндылықтар индикаторы | Мақсатты аудитория | Ұйымдастыру түрі | Мерзімі | Аяқталу нысаны | Білім беру ұйымдарымен бірлесіп жұмыс жасайтын мемлекеттік органның атауы және қоғамдық бірлестектер, қауымдастықтар | Жүзеге асырушы жауапты мамандар | |
ҚҰНДЫЛЫҚТАР: ТАЛАП, АР-ҰЯТ, ҰЛТТЫҚ МҮДДЕ (ОТАН) | |||||||||
1. | «Ұлттық мектеп лигасы» жобасын іске асыру, білім алушылардың денсаулығы мен әл-ауқатын нығайтуда білім ұйымдарымен бірлесе ұлттық спорттық ойындар өткізу | «Ұлттық мектеп лигасы» жобасын іске асыру, білім алушылардың денсаулығы мен әл-ауқатын нығайтуда білім ұйымдарымен бірлесе ұлттық спорттық ойындар өткізу | 1-11 сыныптар | Ұлттық спорттық ойындар жарысы | Қаңтар | Анықтама, әлеуметтік желі | Дене шынықтыру және спорт басқармалары, аудандық, қалалық бөлімдері | ДТІЖО, сынып жетекшілері, дене шынықтыру пәні ӘБ | |
2. | «Мен оқыған бір ертегі» («Оқуға құштар мектеп» жобасы) | Ұлттық мәдениетті дәріптеу Білуге жаңа нәрсені тануға құштар болу | 1-4 сыныптар | Сынып сағаты | Қаңтар | Сынып сағатының жоспары | Кітапханашы | Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары,Сынып жетекші | |
3 | Кәмелетке жасы толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтың, зорлық-зомбылықтың алдын алу жұмыстары | -Құқықтық және экологиялық мәдениеті жоғары; | 5-11 сыныптар | Іскерлік ойындар, дебаттар, фильмдерді көрсету, талқылау | Қаңтар | Жоспар, анықтама, әлеуметтік желіге жариялау | аудандық, қалалық прокуратура, жергілікті полиция бөлімдері | ДТІЖО, сынып жетекшілері, мектеп инспекторы | |
4 | «Қыз намысы – ұлт намысы» («Ата-аналар мектебі» жобасы) | Ұлттық мәдениетті дәріптеу Әдеп нормаларын ұстаны | «Аналар мектебі» 8-11 | Сырласу кеші | 3 апта | Анықтама, фото отчет | Ата аналар академиясы, СӨС мамандары | Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, Сынып жетекші мектеп әкімшілігі | |
5 | «Әкеңнің төріне сенбе, еткен еңбегіне сен» («Ата-аналар мектебі» жобасы) | Ұлттық мәдениетті дәріптеу Әдеп нормаларын ұстаны | «Әкелер мектебі» | Бейнематериал, дөңелек үстел | 3 апта | Анықтама, фото отчет | Ата аналар академиясы, СӨС мамандары | Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, Сынып жетекші мектеп әкімшілігі | |
6 | Кәмелетке толмағандар арасындағы жыныстық тиіспеушілік пен суицидтік жағдайлардың алдын алу | -Құқықтық және экологиялық мәдениеті жоғары; | 7-11 сыныптар | Семинар-тренинг | Қаңтар | Анықтама, фото отчет | аудандық, қалалық полиция бөлімдері | ДТІЖО, психологтар, мектеп инспекторы | |
7 | Тоғыз айға 9 іс-шара: «Қазақ есебі» челленджі | -Informationтық медия және қаржылық сауаттылық; | 1-11 сыныптар | Челледж | 26.01.2024 | Анықтама, фото отчет | білім бөлімдері | ДТІЖО, сынып жетекшілері, физика-математика пәні ӘБ | |
8 | Ата-аналар мектебі жобасы аясында: Ізгілік – ұядан басталады | -Кішіге ізет, үлкенге құрмет көрсетеді | 1-11 сыныптар | Сынып сағаттары, Ата-аналар жиналысы | Қаңтар | Хаттама фото отчет | Ата-аналар академиясы | ДТІЖО, сынып жетекшілері | |
9 | Біздің қоғамдағы азаматтық жауапкершілік | - Шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну; -Әдеп нормаларын ұстану. - Отаншыл, мемлекетшіл және намысшыл; | 1-11 сыныптар | Сынып сағатының жоспары | Қаңтар | Анықтама, фото отчет | Жергілікті полиция қызметі басқармасы, аудандық, қалалық полиция бөлімдері | ДТІЖО, сынып жетекшілері | |
10 | «Мінез- құлық ережелері» | Шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну; | 1-11 сыныптар | Сынып сағатының жоспары | Қаңтар | Анықтама фото отчет | Жергілікті полиция қызметі басқармасы, аудандық, қалалық полиция бөлімдері | ДТІЖО, сынып жетекшілері | |
АҚПАН – ОҚУҒА ҚҰШТАРЛЫҚ АЙЫ
№ | Іс-шараның атауы | Құндылықтар индикаторы | Мақсатты аудитория | Ұйымдаст ыру түрі | Мерзімі | Аяқталу нысаны | Білім беру ұйымдарымен бірлесіп жұмыс жасайтын мемлекеттік органның атауы және қоғамдық бірлестіктер, қауымдастықтар | Жүзеге асырушы жауапты мамандар | |
ҚҰНДЫЛЫҚТАР: ТАЛАП, АР-ҰЯТ, ҰЛТТЫҚ МҮДДЕ (ОТАН) | |||||||||
1. | Балалардың ақпараттық қауіпсіздігін және цифрлық сауаттылығын қамтамасыз ету. Кибербуллинг туралы ескерту жұмыстары («Жеткіншектің жеті жарғысы») | - Informationтық, медиа және қаржылық сауаттылық; -технологиялық және цифрлық дағдыларды ілгерілету. | 4-10 сыныптар | Ашық ақпараттық сағаттары | 1 апта | Іс-шараның жоспары, анықтамасы, әлеуметтік желілерге жариялау | білім бөлімдері, мектеп инспекторы, СӨС қызметкерлері | ДТІЖО Сынып жетекшімектеп психологы, пед. Ұйымдастырушы | |
2. | «Интернет кеңістігіндегі қауіпсіз қылық» тыйым салынған сайттар бойынша мониторинг жасау | - Informationтық, медиа және қаржылық сауаттылық; -технологиялық және цифрлық дағдыларды ілгерілету | 1-11 сыныптар | Мониторинг | Үнемі | Анықтама | білім бөлімдері, , мектеп инспекторы | Педагог- психолог, педагог ұйымдастырушы, сынып жетекші | |
3. | «Оқуға құштар» жобасы аясында: М.Мақатаевтың туған күніне орай « Есіңе мені алғайсың!» атты әдеби- сазды кеш | -білуге, жаңаны тануға құштар болу; - қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту | 1-10 сыныптар | Әдеби-сазды кеш | 09.02 | Іс-шараның жоспары, әлеуметтік желіге жариялау | Department of Education, білім бөлімдері, жергілікті ақын-жазушылар | ДТІЖО, педагог ұйымдастырушы, тіл мамандары , кітапханашы | |
4. | Жеткіншектің Жеті жарғысы жобасы аясында: «Сен және Заң» | - Шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну; -Әдеп нормаларын ұстану. | 5-9 сыныптар | Жасырын сауалнама | 3 апта | Сауалнаманы әзірлеу | аудандық, қалалық полиция бөлімдері, мектеп инспекторы | ДТІЖО, пед.ұйымдастырушы, сынып жетекшілері, мектеп инспекторы | |
5. | 15 ақпан - Кеңес әскерінің Ауған жерінен шығарылған күні | - Отаншыл, мемлекетшіл және намысшыл; | 9-11 сыныптар | Кездесу, сынып сағаты | 15.02 | Жастарды қорғаныс саласындағы жаңа технологиялар мен таныстыру | «Жауынгер» Қоғамдық бірлестігі | ДТІЖО, пед.ұйымдастырушы, сынып жетекшілері, мектеп инспектор, АӘД пәнінің мұғалімі | |
6. | Тоғыз айға 9 іс-шара: Оқуға құштар мектеп челленджі | - Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруға белсенді үлес қос | 1-11 сыныптар | Кітап оқу мәдениетін дәріптеу челленджі | 28.02.2024 ж. Уақыты: 12:00 | Informationтық жария | білім бөлімдері | ||
7. | «Оқуға құштар» жобасы аясында: «Кітапханаға кітап сыйла» акциясы | -Қазақстан мемлекеттілігін нығайтуға атсалысу, -Достарына, сыныптастарына, отбасы мүшелеріне қамқор болу, мейірімділік таныт | 1-11 сыныптар | Акция | 28.02 | Әлеуметтік желіге жариялау | білім бөлімдері | ДТІЖО, мектеп парламенті, пед.ұйымдастырушы | |
- 1 наурыз – Алғыс айту күні
- 8 наурыз – Халықаралық әйелдер күні
- 21, 22, 23 наурыз – Наурыз мейрамы
- 27 наурыз – Дүниежүзілік театр күні
№ | Іс-шараның атауы | Құндылықтар индикаторы | Мақсатты аудитория | Ұйымдаст ыру түрі | Мерзімі | Аяқталу нысаны | Білім беру ұйымдарымен бірлесіп жұмыс жасайтын мемлекеттік органның атауы және қоғамдық бірлестіктер, қауымдастықтар | Жүзеге асырушы жауапты мамандар |
ҚҰНДЫЛЫҚТАР: ТАЛАП, АР-ҰЯТ, ҰЛТТЫҚ МҮДДЕ (ОТАН) | ||||||||
1. | «Ізгіліктің бір ізі - алғыс айту» | -Кішіге ізет, үлкенге құрмет; | 1-11 сыныптар | Сыныптан тыс іс-шара, пікір алмасу, акциялар | Наурыз | Сыныптан тыс іс-шараның жоспары, әлеуметтік желілерге жариялау | Жергілікті атқарушы орган | ДТІЖО, сынып жетекшілері, педагог ұйымдастырушы, мектеп парламенті |
2. | Азаматтық қорғаныс күні қарсаңында оқу- жаттығу жұмыстарын ұйымдастыру | -Қоғам игілігі үшін қызмет ету; | 1-11 сыныптар | Оқу- жаттығу | Наурыз | Анықтама, әлеуметтік желілерге жариялау | Аудандық төтенше жағдай бөлімі | ДТІЖО, педагог ұйымдастыруы, сынып жетекшілері, АӘД пәні мұғалімі |
3. | Ата-аналар мектебі жобасы аясында: «Бәрі де, Ана, бір өзіңнен басталды» | -Ата-анасына сүйіспеншілік пен қарайды; | 1-11 Сынып тар | Сынып сағаты | Наурыз | Сынып сағатының жоспары | білім бөлімі | ДТІЖО, ПҰ, сынып жетекшілері |
4. | 8 Наурыз- Халықаралық әйелдер күніне арналған мерекелік бағдарлама | -Ата-анасына сүйіспеншілікпен қарайды; | 1-11 Сынып тар | Іс шара | Наурыз | Анықтама, әлеуметтік желілерге жариялау | білім бөлімі | ДТІЖО, педагог ұйымдастырушы |
5. | Тоғыз айға 9 іс-шара: Домбыра-шылар челленджі «Сарыарқа», «Балбырауын», «Адай» күйлері» | -Ұлттық мирасты, мәдениетті дәріптейді; | 1-11 Сынып тар | Челленджі | 17.03.2024 12:00 | Анықтама, әлеуметтік желілерге жариялау | білім бөлімі | ДТІЖО, педагог ұйымдастыру шы |
6. | «Ұлттық өнер» көрмесі (Төрт тоқсанға төрт жоба) | -Ұлттық мирасты, мәдениетті дәріптейді; | 1-11 сынып тар | Көрме | 3 апта | Анықтама, әлеуметтік желілерге жариялау | білім бөлімі | ДТІЖО, педагог ұйымдастырушы, көркем еңбек пәні мұғалімдері |
7. | «Ұлттық салт-дәстүр – ұрпаққа мұра» | -Ұлттық мирасты, мәдениетті дәріптейді; | 1-11 Сынып тар | Сынып сағаты | Наурыз | Анықтама, әлеуметтік желілерге жариялау | әкімшілік | ДТІЖО, сынып жетекшілері |
8. | «Ұмыт болған ұлттық тағамдар» (Ата-аналар мектебі жобасы) | -Ұлттық мирасты, мәдениетті дәріптейді; | 5-11 Сынып тар | Сынып сағаты | Наурыз | Анықтама, әлеуметтік желілерге жариялау | Ата-аналар аудиториясы, әкімшілік | ДТІЖО, сынып жетекшілері |
9 | «Қалдық заттарға екінші өмір сыйла» қолөнер шеберханасы | Ұлттық мирасты, мәдениетті дәріптеу; | 1-4 сыныптар | Қолөнер шеберханасы | Наурыз | Әлеуметтік желілерге жариялау | білім бөлімі | ДТІЖО, сынып жетекшілері |
- 12 сәуір - Ғылым күні
№ | Іс-шараның атауы | Құндылық тар индикаторы | Мақсатты аудитория | Ұйымдас тыру түрі | Мерзімі | Аяқталу нысаны | Білім беру ұйымдарымен бірлесіп жұмыс жасайтын мемлекеттік органның атауы және қоғамдық бірлестіктер, қауымдастықтар | Жүзеге асырушы жауапты мамандар |
ҚҰНДЫЛЫҚТАР: ТАЛАП, АР-ҰЯТ, ҰЛТТЫҚ МҮДДЕ (ОТАН) | ||||||||
1. | Ата-аналар мектебі жобасы аясында: «Отбасыммен бірге өткізген қуанышты күндерім!» | -Ата-анасына сүйіспеншілікпен қарау; | 1-4 сыныптар | Сынып сағаты | Сәуір | Жоспары, фото есебі. Әлеуметтік желілерге жариялау | Ата-аналар мектебі | ДТІЖО, сынып жетекшілері |
2. | «Экология тазалығы-денсаулық кепілі» | -Құқықтық және экологиялық мәдениеті жоғары; | 5-9 сыныптар | Сынып сағаты | Сәуір | Жоспары, фото есебі. Әлеуметтік желілерге жариялау | Ұлттық экологиялық қорық орталығы | ДТІЖО, биология пәні мұғалімдері, сынып жетекшілері |
3. | «Біздің қоғамдағы азаматтық жауапкершілік» | -Құқықтық және экологиялық мәдениеті жоғары; | 10-11 сыныптар | Сынып сағаты | Сәуір | Жоспары, фото есебі | Жергілікті полиция бөлімі | ДТІЖО, сынып жетекшілері |
4. | Мектептегі буллингтің алдын алу бойынша түсіндірме жұмыстарын жүргізу | -Өзін отбасының, сыныптың, мектептің, қоғам ның, Отанның бір мүшесі екенін сезіну; | 5-11 сыныптар | Сауалнама | Сәуір | Талдау материалдары | Аудандық, қалалық полиция бөлімі | Психолог |
5. | «Жасыл мектеп» акциясы. Мектеп ауласын көгалдандыру | -Қоршаған орта тазалығын сақтайды; | 5-11 сыныптар | Акция | Сәуір | Әлеуметтік желілерге жариялау | білім бөлімі | ДТІЖО, сынып жетекшілері, мектеп парламенті |
6. | Тоғыз айға 9 іс-шара: Шахмат ойнау челленджі. | -Шешім қабылдай білу және жауапкерші лікті сезіну; | 7-11 сыныптар | челлендж | 12.04. | Әлеуметтік желілерге жариялау | білім бөлімі | ДТІЖО, сынып жетекшілері, педагог ұйымдастырушы, дене шынықтыру пәні мұғалімдері |
7. | 12 сәуір – Ғарышкерлер күніне орай: "Ұлы өнер табысқа алғашқы қадам" | Білуге, жаңаны танып алуға құштар болу; | 1-11 сыныптар | Сынып сағаты, қабырға газетін шығару | 12.04 | Анықтама, Әлеуметтік желілерге жариялау | білім бөлімі | ДТІЖО, сынып жетекшілері, |
8. | «Оқуға құштар мектеп» жобасы аясында: Дүниежүзілік кітап күніне орай «Кітапханаға саяхат» | -Білуге, жаңаны танып алуға құштар болу; | 1-11 сыныптар | Саяхат, экскурсия | Сәуір | Әлеуметтік желілерге жариялау | білім бөлімі | ДТІЖО, сынып жетекшілері, кітапханашы |
9 | Менің туған өлкем: экскурсия, саяхат, танымдық жорықтар | -Ұлттық мұра ұқыпты қарау; | 7-11 сыныптар | Экскурсиялар ұйымдастыру | Сәуір | Әлеуметтік желілерге жариялау | аудандық, қалалық бөлімі | ДТЖО, сынып жетекшілері, география пәні ӘБ |
10 | «Тиімді әрі пайдалы тамақтану -денсаулық кепілі» | Физикалық белсенді болу, СӨС ұстану | 1-4 сыныптар | Сынып сағаты | Сәуір | Сыныпсағатының жоспары | СӨС кабинеті | ДІТЖО, сынып жетекшілері |
11 | Балалардың денсаулығы мен дамуына зардабын тигізетін зиянды заттар мен әдеттерден жирен | Физикалық белсенді болу, СӨС ұстану | 5-11 сыныптар | Сынып сағаты | Сәуір | Сынып сағатының жоспары | СӨС кабинеті | ДТІЖО, сынып жетекшілері |
- 1 мамыр-Қазақстан халықтарының бірлігі күні
- 7 мамыр-Отан қорғаушылар күні
- 9 мамыр-Жеңіс күні
- 31 мамыр - Саяси қуғын-сүргін және ашаршылық құрбандарын еске алу күні
- Ақын, жазушы, философ, тарихшы, композитор Шәкәрім Құдайбердіұлының туғанына 165 жыл
№ | Іс-шараның атауы | Құндылық тар индикаторы | Мақсатты аудитори я | Ұйымдастыру түрі | Мерзімі | Аяқталу нысаны | Білім беру ұйымдарымен бірлесіп жұмыс жасайтын мемлекеттік органның атауы | Жүзеге асырушы жауапты мамандар | |
ҚҰНДЫЛЫҚТАР: ТАЛАП, АР-ҰЯТ, ҰЛТТЫҚ МҮДДЕ (ОТАН) | |||||||||
1. | 1- мамыр Қазақстан халқының бірлігі күні мерекесі, Қазақстан халқы достығы фестивалі | - Қазақстан мемлекеттілігін нығайтуға атсалыс; -Ұлттық мәдениетті дәріптеу | 1-10 сыныптар | Достық фестивалі, сынып сағаттары | 30.04 | Фестиваль материалдары, фотоесептер, әлеуметтік желіге жариялау | Қоғамдық келісім өкілдері | ДТІЖО, педагог ұйымдтарих астырушы, тарих пәні мұғалімдері | |
2. | 7- мамыр Отан қорғаушылар күні қарсаңында Қасым Қайсеновтің туғанына 105 жыл толуына орай әскери-спорттық жаттығулар | - Халқына адал қызмет ету; - Отаншыл, мемлекетшіл және намысшыл болу | 5-9 сыныптар | Әскери-спорттық жаттығулар | 02.05. | Анықтама, әлеуметтік желіге жариялау | Аудандық төтенше жағдай істері жөніндегі өкілдері | ДТІЖО, АӘД пәні жетекшісі. ПҰ, СЖ | |
3 | 9 мамыр - Жеңіс күні Жеткіншектің Жеті жарғысы жобасы аясында: «Жеңіс деген шат күлкісі баланың» | - Халқына адал қызмет ету; - Отаншыл, мемлекетшіл және намысшыл болу | 1-10 сыныптар | Мектепішілік іс-шара, сынып сағаттары | 08.05 | фотоесептер, әлеуметтік желіге жариялау | Тыл еңбеккерлері, | ДТІЖО, АӘД пәні жетекшісі. ПҰ, СЖ | |
4 | Жеткіншектің Жеті жарғысы жобасы аясында: «Халықтың ерлігі ғасырлар бойы өмір сүреді!» | - Халқына адал қызмет ету; - Отаншыл, мемлекетшіл және намысшыл болу | 5-9 сыныптар | Сынып сағаты | Мамыр | Сынып сағатының жоспары | Ата-аналар кеңесі | ДТІЖО, сынып жетекшілері | |
5 | «Төрт тоқсан – төрт жоба» аясында «Туған өлкем» тарихи орындарға саяхат | -Қазақстан мүддесіне қызмет етуге ұмтылу; -Елінің тарихын құрметтеу | 8-11 сыныптар | Саяхат | 10.05.2024ж. | фотоесептер, әлеуметтік желіге жариялау | Аудандық мәдениет бөлімі, БАҚ өкілдері | ДТІЖО, сынып жетекшілер, тарих пәнінің мұғалімдері | |
6 | «Жасыл мекен» челленджі «Мұғалім – білім алушы – ата-ана» үштігінің қарым-қатынасын нығайту | - Құқықтық жәнеэкология лық мәдениеті жоғары; -Қоршаған орта тазалығын сақтайды | 5-8 сыныптар | Акция | 12.05.2023 сағат 12:00 | Көшеттер отырғызу | Жас натуралистер стансасы | ДТІЖО, пед.ұйымдастырушы, биология пәнінің мұғалімдері, Сынып жетекші | |
7 | «Ерте жастан бастап экологиялық мәдениет» «Саябақтар шеруі-2024» экофорум | -Қоршаған орта тазалығын сақтайды | 5-7 сыныптар | Шеру | Жоспарға сай | Аудандық мектепаралық сайыс | Жас натуралистер стансасы | ДТІЖО, пед.ұйымдастырушы, биология пәнінің мұғалімдері, Сынып жетекші | |
8 | 15 мамыр Халықаралық Отбасы күніне орай «Отбасы FEST» фестивалі («Ата-аналар мектебі» жобасы) | - Ұлттық мәдениетті дәріптеу; - Өзін, отбасын, сыныптың, мектептің, Отанның, қоғамның бір мүшесі екенін сезіну | 1-11 сыныптар | Фестиваль, сынып сағаттары | 15.05 | Сыныптан тыс іс-шара, отбасылық фото, суреттер көрмесі, отбасылық жәдігерлер көрмесі, бейнероликтер | Ауылдық, қалалық әкімшілік, ата- аналар академиясы | Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, Сынып жетекші Педагог-ұйымдастырушы | |
9 | Халықаралық отбасы күні «Денсаулық FEST» («Ұлттық мектеп лигасы») | - Ұлттық мәдениетті дәріптеу; - Өзін, отбасын, сыныптың, мектептің, Отанның, қоғамның бір мүшесі екенін сезін | 1-4 сыныптар | Отбасылық спорттық эстафета Флешмоб | Жоспарға сай | Сыныптан тыс іс-шара, отбасылық фото, | Жергілікті әкімдік Ата- аналар академиясы Демеуші меценаттар Ата- аналар мен балалар | ДТІЖО, ПҰ, Дене шынықтыру мұғалімдері Сынып жетекші | |
10 | «Сыңғырла, соңғы қоңырау!» салтанатты жиыны | - Ұлттық мәдениетті дәріптеу; - Өзін, отбасын, сыныптың, мектептің, Отанның, қоғамның бір мүшесі екенін сезін | 1-11 сыныптар | Салтанатты жиын | 25.05 | Сыныптан тыс іс-шара, отбасылық фото | Жергілікті әкімдік Ата- аналар академиясы Демеуші меценаттар Board of Trustees Ата- аналар мен балалар | Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Пед.ұйымдастырушы Дене шынықтыру мұғалімдері Сынып жетекші | |
С. Әпсалямов